מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לצלם או צלמת?
כרטיס ביקור דיגיטלי לתחום הצילום (לצלם או צלמת) הוא מיני אתר המרכז את כל המידע על הסטודיו לצילום במקום אחד, בצורה נוחה ומרוכזת עבור הלקוחות, ומעוצב בהתאמה אישית כדי ליצור רושם ראשוני גבוה אצל הלקוח שמקבל אותו.
כרטיס הביקור מנגיש ללקוחות מידע אודות הסטודיו, פרטי התקשרות, וקישורים לרשתות החברתיות ולגלריות של הצלם.
העלייה המטאורית בכמות הצלמים בישראל
תחום הצילום הפך להיות מבוקש מאוד בשנים האחרונות. צילום הוא דבר מהנה מאוד והמון אנשים גילו כישרון חבוי שלא ידעו שיש להם בעקבות פריצת הסמארטפונים לחיינו.
מי שמתאהב בצילום ורוצה לעסוק בו במשרה מלאה יכול לעשות קורס ולרכוש מקצוע לחיים במספר חודשים של לימוד ותרגול, מה שהציף את הענף במאות ואלפי צלמים, חלקם מוכשרים ומדהימים, וכמו בכל תחום, חלקם פחות.
עקב כך, כרטיס ביקור לצילום הפך להיות מצרך מבוקש אבל לא הרבה מבינים מה הפוטנציאל של כרטיס ביקור מקצועי שמעוצב ברמה גבוהה, ומה המשמעות שלו לשיווק צלמים.
איך עושים שיווק לצלמים?
היתרון בתחום הצילום הוא שהמוצר שאתם מספקים ללקוח – כלומר התמונה שצילמתם, היא תוכן הפרסום שלכם. מה זה אומר? בעוד בעל מוסך יצטרך אולי לצלם תמונות מהמוסך, מעצבת עוגות תצטרך לצלם את העוגות שהיא הכינה ולהכין ממנה מודעה וכך הלאה, המוצר שלכם הוא מוצר מוכר בפני עצמו ולא צריך לעבוד קשה כדי לייצר תוכן לפרסום.
לפיכך, כל מה שצלמים צריכים לשיווק נכון הוא אינסטגרם, פייסבוק, וכרטיס ביקור דיגיטלי.
תפקיד כל פלטפורמה:
אינסטגרם היא הגלריה שאתם מציגים לעולם, תיק העבודות שלכם, אם תרצו. אינסטגרם היא פלטפורמה של תמונות וזה בדיוק מה שאתם מציעים ללקוחות שלכם – תמונות.
תקפידו להעלות לפחות תמונה אחת מכל סט צילומים שלכם, ואם אתם יכולים לעשות אקסטרה מאמץ ולהעלות 4-5 תמונות מסשן צילומים, מה טוב.
במידה וכמות הלקוחות שלכם עדיין לא גדולה ואין לכם כמות גדולה של "תוצרים" להעלאה, אתם יכולים לקחת מספר תמונות מסשן אחד של צילומים והעלות אותן בהדרגה, תמונה אחת כל שבוע למשל.
פייסבוק במקרה הזה דומה מאוד לאינסטגרם, היא גם הופכת להיות תיק עבודות רק שבפייסבוק יש גם מקום למלל, בניגוד לאינסטגרם שם קהל היעד לרוב לא טורח לקרוא את הטקסט שמצורף לפוסט.
בפייסבוק תוכלו לכתוב כמה מילים בעת העלאת תמונה כדי ליצור חיבור עם הלקוח הפוטנציאלי, לצרף פרטים על העסק בדף עסקי כמו כתובת או רשימת שירותים, וכיוצ"ב.
קהל הלקוחות שלכם נמצא גם בפייסבוק ומכיוון שהעלאת תמונה לוקחת בדיוק 20 שניות אתם לא יכולים לוותר על הפלטפורמה הזאת, גם אם לא בא לכם לכתוב טקסטים. עדיף להעלות תמונה בלי טקסט מאשר לוותר על פייסבוק.
זה שיווק חינמי לחלוטין וחלק גדול מהלקוחות שלכם נמצאים רק בפייסבוק. אל תפספסו אותו!
כרטיס ביקור דיגיטלי - החלק החסר בפאזל השיווקי:
מכיוון שפייסבוק ואינסטגרם הם בעצם חלון הראווה של העסק שלכם, כל שנותר הוא להגיש את המידע בצורה נוחה ומרוכזת עבור הלקוח – כרטיס ביקור לצלמים!
הנה מספר יתרונות שגורמים לכרטיס הביקור הדיגיטלי של גט מרקטינג להיות הפלטפורמה שמשלימה את השיווק שלכם:
1. ריכוז כל המידע במקום אחד – אנחנו תמיד אומרים שהלקוחות שלנו לא עובדים בשבילנו. כדי שללקוח יהיה נוח לקבל את המידע שהוא צריך לפני שהוא מחליט להתקדם איתנו לעסקה אנחנו חייבים להנגיש לו את כל המידע ולהגיש לו אותו על מגש של כסף. אם נעשה ללקוח חיים קלים נהנה מכמות גדולה יותר של עסקאות במהלך השנה – וזה בדיוק מה שעושה כרטיס הביקור הדיגיטלי של הצלמים שלנו – הוא מרכז את כל המידע שהלקוחות צריכים במקום אחד.
2. נמצא בגוגל בקלות – הלקוחות שלכם מחפשים אתכם ברשת אם זה כדי לקבל עליכם פרטים כמו כתובת, טלפון, כדי לבדוק איזה סוגי צילומים אתם מציעים או לקרוא עליכם ביקורות.
כרטיס הביקור שלנו מופיע בעמוד הראשון לרוב בתוצאה הראשונה והוא מנגיש עבור הלקוחות שלכם את כל המידע שהם צריכים במקום אחד, נוח ותמציתי כדי להמיר כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים לעסקאות.
3. עיצוב מקצועי – מכיוון שאתם מוכרים מוצר שכל כולו הוא יופי ואסתטיקה, ותיעוד זכרונות בצורה הכי יפה שרק אפשר, חשוב שכרטיס הביקור שלכם לא יירד מרמת איכות המוצר שלכם – התמונות שאתם מצלמים.
כרטיסי הביקור שלנו מעוצבים בהתאמה אישית לאופי העסק שלכם ומשדרים ללקוח שמדובר בסטודיו מקצועי ברמה גבוהה גם אם אתם בתחילת דרככם ועדיין אין לכם מיתוג.
השאיפה שלנו היא תמיד לשדרג את המותג שלכם כלפי חוץ ולהציג עמוד מושקע, אסתטי ומקצועי.
4. מידע תמציתי וענייני – מכיוון שהמוצר שלכם הוא תמונות אין צורך להעמיס את הלקוח במידע מיותר, זה רק יכול להזיק.
בניגוד לאתר שמכיל המון טקסטים ומאמרים, כרטיס הביקור שלנו מתומצת מאוד ומכיל מידע בסיסי עליכם – מי אתם, איזה שירותים אתם מציעים, מספר תמונות שצילמתם להתרשמות ראשונית, קישורים לרשתות החברתיות ודרכים פשוטות ומהירות ליצירת קשר.
5. חיסכון כספי – בנית אתר פשוט יעלה לכם לפחות מ-2500 ש"ח (ואנחנו עדינים מאוד בהערכה שלנו), וזה לפני שדיברנו על עלויות נוספות של אחסון – 40 ש"ח בחודש, ותחזוקת אתר למקרה של תקלה – 100 ש"ח כל חודש מינימום.
לצלמים יש פריוולגיה והם לא חייבים אתר, כרטיס ביקור בשילוב אינסטגרם ופייסבוק יעבוד טוב יותר מאתר ויחסוך לכם אלפי שקלים.
6. "פה לאוזן" על סטרואידים – כל עסק מתבסס על פה לאוזן. הלקוח המרוצה הוא המשווק הכי טוב שלנו וכל המלצה שלו שחוזרת אלינו כליד נכנס יכולה להפוך לעסקה קלה אם רק ננהל את המכירה בצורה נכונה.
הבעיה היא שאנשים שמחפשים סטודיו לצילום או צלם לרוב יתיעצו אם ישאלו כמה חברים ומכרים ויקבלו מספר המלצות. כדי שהלקוח שקיבל עליכם המלצה יחייג אליכם ולא ישכח מהשם שלכם דקה אחרי שהוא שומע אותו הוא צריך לראות משהו מוחשי כדי שהמותג שלך ייכנס לו לזכרון – בגלל זה כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אלמנט חשוב מאוד וכל לקוח שלכם שקיבל מכם כרטיס ביקור דיגיטלי יוכל להעביר אותו בקלות כשהוא ממליץ עליכם.
איך משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי:
מבחינה פרקטית, העבודה שלכם עם כרטיס הביקור הדיגיטלי היא קלה מאוד. ישנם המון דברים שאפשר לעשות עם כרטיס הביקור הדיגיטלי אבל אלה הפעולות הבסיסיות ביותר שלא יגבו מכם זמן או מאמץ מיוחד:
1. רשתות חברתיות – הכניסו את הקישור של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לרשתות החברתיות כך שכל לקוח שייחשף אליהם וירצה לקבל פרטים נוספים יוכל להגיע ישירות ל"מיני אתר" שלכם, כלומר כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, ישירות מעמוד הפייסבוק והאינסטגרם.
2. וואטסאפ עסקי – הכניסו קישור בוואטסאפ העסקי במידה ואתם משתמשים בו, והגדירו שכל לקוח שיוצר איתכם קשר פעם הראשונה יקבל הודעת פתיחה עם קישור לכרטיס הביקור שלכם.
3. רשימות תפוצה – במידה ואתם שולחים הודעות ברשימות תפוצה בוואטסאפ או במייל (למשל – הודעת חג שמח, או מבצעים מיוחדים לפני חגים), צרפו קישור לכרטיס הביקור שלכם בתחתית ההודעה כדי להקל על הלקוחות שלכם. שימו לב – במידה ולקוח שלכם יעביר את ההודעה לבן משפחה שלו כי הוא חושב שזה יכול לעניין אותו – לא תהיה לו שום דרך לקבל עליכם פרטים נוספים מלבד מה שכתוב בתוכן ההודעה!
4. שליחה כרטיס הביקור ללקוחות – הכי חשוב, זה להעביר את כרטיס הביקור שלכם ללקוחות לאחר שהם פונים אליכם בפעם הראשונה כדי שהם יוכלו לקבל מידע שלא תמיד עובר בשיחת טלפון, במיוחד אם חייגה אליכם לקוח למשל ובסיום השיחה אמר "אני רוצה להתייעץ עם אשתי". במצב כזה יש לו כרטיס ביקור יוקרתי להציג לה ולרושם הראשוני הזה יש חשיבות גבוהה בקבלת החלטת הרכישה של הלקוח.
בנוסף, חשוב אפילו יותר זה להעביר את כרטיס הביקור לאחר סיום עבודה. סיימתם לצלם אירוע? בקשו מהלקוח בצורה מפורשת – "העברתי לך את כרטיס הביקור שלי שוב בוואטספ, אם יש לך אח, אחות או חבר שמעוניינים בשירותים שלי אשמח אם תעביר לו לו את כרטיס הביקור שלי".
ההשקעה הזו לבד של 20 שניות בלקוח תכניס לכם כמות לידים אורגנית פי 3 ממה שאתם רגילים, והם יהיו לידים הרבה יותר איכותיים שיומרו לעסקאות בצורה קלה יותר.
כמו שאמרנו, פה לאוזן על סטרואידים.
איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי לצלמים?
אז כמו שהבנתם, אנו מתמחים באפיון ועיצוב כרטיס ביקור דיגיטליים יוקרתיים בעלי עיצוב חסר פשרות ויש לנו ניסיון של עשרות לקוחות מתחום צילום.
תהליך העבודה שלנו פשוט מאוד והוא כולל פתיחת הזמנה טלפונית ומעבר על מידע ונתונים שלוקח כ-10 דקות בלבד – משם אנחנו כבר עושים את כל העבודה ומוסרים לכם אותה בצורה מסודרת הכוללת הדרכה אישית בסיום.
אם אתם רוצים לשפר את השיווק של העסק שלכם, להיראות מקצועיים עוד יותר ממה שאתם היום ולהמיר יותר לקוחות, אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים בלחיצה פשוטה ואנחנו נחזור אליכם, ניתן לכם פרטים מלאים לגבי עלויות כרטיס ביקור לצלמים, תהליכי עבודה, ונצא לדרך תוך מספר דקות.
קראו גם: כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ