כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

הקדמה ותוכן העניינים:

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל.

במאמר הבא נסביר:

  1. מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?
  2. מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר?
  3. מה יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?
  4. מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם והאם הוא מספיק עבורי?
  5. איך מחליטים איזה כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ.
  6. סיכום

1. מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף אינטרנט שמכיל את כל המידע אודות העסק שלך במקום אחד, בצורה נוחה וממוקדת עבור הלקוח.
בכרטיס ביקור דיגיטלי איכותי אפשר למצוא את פרטי התקשרות של העסק – טלפון, מייל, כתובת העסק וכו', טקסט כללי אודות העסק ורשימת השירותים של העסק, גלריית תמונות, לקוחות ממליצים, גלריית בין לקוחותינו וכמובן כפתורי הנעה לפעולה וטופס יצירת קשר עבור הלקוח.

בניגוד לכרטיס ביקור קלאסי מנייר כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ כי הוא לא נזרק לפח והלקוח אף פעם לא יאבד אותו מכיוון שהוא נמצא אצלו בטלפון, הוא תמיד זמין לשליחה ככה שבעל העסק אף פעם לא נתקל במצב שאין עליו כרטיסי ביקור, והוא מכיל הרבה יותר מהפרטים הבסיסיים שמכיל כרטיס ביקור רגיל מנייר.

הרבה פעמים מתייחסים לכרטיס הביקור כאל מיניסייט לעסק, כלומר מיני אתר, מכיוון שבמהותו הוא דיי דומה לאתר אינטרנט ומכיל שם את רוב הפרטים והמידע שאתר מכיל, והוא יכול להופיע בגוגל בתוצאות הראשונות ברגע שלקוח מחפש את שם העסק שלכם ממש כמו אתר, ועדיין – יש הבדלים מהותיים בין אתר אינטרנט לכרטיס ביקור דיגיטלי.

2. יש לי אתר, למה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

אתר אינטרנט מכיל מידע מפורט ונרחב אודות העסק, כתבות ומאמרים או בלוג, הסבר נרחב על כל סוג שירות או מוצר, כתבות מן העיתונות, עמוד יצירת קשר ייעודי, ועמודים נוספים.
המטרה תמיד היא ליצור אתר עשיר במידע כך שייסרק בגוגל ויצליח להופיע בעמודים הראשונים במילות מפתח מסויימות.
למשל – עורך דין לענייני תעבורה ירצה שהאתר שלו יקפוץ כמה שיותר גבוה בגוגל כשמישהו מחפש "ביטול פסילת רישיון" או "נהיגה תחת השפעת סמים".
אתר אינטרנט אף פעם לא נבנה על מנת להמעיט במילים אלא בדיוק להיפך – לתת מידע עשיר ומשכנע כך שיקדם את עצמו בגוגל ויכיל מידע שיענה על כל שאלה שעלולה לצוץ אצל הלקוח.

מטרתו של כרטיס ביקור דיגיטלי היא ליצור היכרות נוחה ומהירה בין הלקוח לבין העסק או בעל התפקיד בחצי דקה.

ההיכרות תמיד תענה על השאלות הבסיסיות שרצות בראשו של כל לקוח לגבי העסק שלנו – מי אנחנו, מה אנחנו עושים, איך אפשר "לבדוק" אותנו בפייסבוק, באינסטגרם או בלינקדאין (או בכל רשת אחרת), צפייה במספר תמונות, וכמובן איך יוצרים איתנו קשר בצורה מהירה בוואטסאפ או בטלפון. מינימום מידע, מקסימום יעילות.
מכיוון שכרטיס הביקור הדיגיטלי נותן מענה לכל השאלות כבר בשלב ההיכרות של הלקוח עם העסק, אפשר להגיד שההגדרה "מיניסייט" או "מיני אתר" היא מדוייקת. להמון בעלי עסקים אין צורך ביותר מזה ואז הם בעצם מקבלים אתר במחיר של כרטיס ביקור.

בעסקים עם מספר בעלי תפקידים כמו למשל עסק של ייעוץ משכנתאות או חברות ביטוח יש צורך בכרטיס ביקור אישי לכל בעל תפקיד ואתר אינטרנט לא יכול לתת את המענה הנדרש עבור כל בעל תפקיד.

מהסיבות האלה, כרטיס ביקור אונליין יכול לשמש כאתר אינטרנט (לא תמיד), אבל אתר אינטרנט לא יכול להחליף כרטיס ביקור דיגיטלי. לאחר שהלקוח הגיע לכרטיס הביקור הוא יכול לבחור בעצמו האם הוא רוצה לחייג אלינו, או להמשיך ולקבל מידע מעמיק יותר ע"י מעבר לאתר דרך כרטיס הביקור הדיגיטלי.

3. יתרונות כרטיס הביקור הדיגיטלי:

לכרטיס הביקור הדיגיטלי המון יתרונות לעומת אתר אינטרנט, כרטיס ביקור קלאסי מנייר, עמוד עסקי ברשתות החברתיות ואינדקסי אתרים:

1. כל המידע תחת קורת גג אחת – כרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל את כל המידע שהלקוח צריך במקום אחד. לא צריך לעבור בין עמודים או לחפש את המידע בפלטפורמות שונות. כתובת אחת להכל. אם תשימו את עצמכם לרגע בנעלי הלקוח, תבינו כמה זה מתסכל לעבור מעמוד לעמוד רק כדי לברר האם העסק שאנחנו מחפשים פתוח ואיך מנווטים אליו, למשל.

2. מידע ממוקד – אחת מהבעיות הגדולות ביותר בעידן השיווק הדיגיטלי היא הצפה של מידע. הלקוח שלנו מוצף בפלטפורמות השונות והוא מוצא את עצמו נובר במידע שלרוב הוא מיותר ואין לו שום קשר או תרומה לקבלת ההחלטה של הלקוח האם לרכוש מכם או לא. אם ביררתם פעם לגבי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בטח מצאתם את עצמכם נתקלים בעשרות כתבות וטקסטים ובשלב מסויים נטשתם את הנושא וחזרתם אליו בהמשך.

בשלב הראשון שבו הלקוח נתקל בנו אנחנו חייבים לתת מידע ברור וממוקד ומשם לתת ללקוח לבחור האם הוא רוצה להמשיך לנבור במידע ולעבור לפטפורמות נוספות, או פשוט ליצור איתנו קשר.

כשזה מגיע למכירות, עודף מידע יכול לעבוד בצורה שלילית.

3. יותר טוב מכרטיס ביקור מנייר – אם היינו צריכים לסנגר על כרטיס הביקור הקלאסי היינו טוענים שיש באקט הזה של העברת כרטיס ביקור משהו ארכאי, אולי אפילו טקס סמלי בסיטואציות מסויימות, וגם אז, זה מתאים לבעלי עסקים מתחומים "כבדים" יותר כמו עורכי דין, ובטח שלא במקום שליחה של כרטיס ביקור דיגיטלי.
כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד נמצא עלינו, לא נזרק לפח, ותמיד מכיל מידע מעודכן בניגוד לכרטיס ביקור קלאסי שהמידע עליו לא שווה כלום ברגע שהחלפנו כתובת, טלפון או מיתוג.

שאלו את עצמכם, כמה מכרטיסי הביקור מנייר שקיבלתם בעבר נמצאים עליכם כרגע?

4. הלקוח ממוקד רק בכם – עשו בדיקה מהירה – חפשו את שם העסק שלכם בגוגל וכנסו ל-3 התוצאות הראשונות שעולות. נסו לבחון באוביקטיביות איזה מידע קיבלתם בחצי הדקה הראשונה שלכם בכל פלטפורמה.
באיזה תוצאות נתקלתם? אם ננחש, אז בטח הגעתם לפייסבוק ולאינדקסים כמו דפי זהב או איזי. שימו לב מה קורה כאן: הלקוח מגיע לפלטפורמה שהיא לא שלכם.

בפייסבוק ברגע שהוא יסמן את העמוד שלכם בלייק הוא יקבל המלצות לעמודים דומים (והרבה פעמים של מתחרים), והוא יהיה חשוף לתגובות של אנשים אחרים שאולי יגרמו לו ללחוץ על הפרופיל שלהם ולבדוק מי הם.

בבזק, דפי זהב, איזי ודומיהם הוא יקבל הצעות לבעלי מקצועות או עסקים דומים לשלכם, לפעמים גם כפרסומת בתוך העמוד "האישי שלכם" שאמור להציג אתכם.

לקוח שמחפש אותך ברשת צריך להגיע לעמוד שלך בלבד. כל הצעה לעסקים אחרים היא הדבר הכי רע שיכול לקרות לעסק שלנו ובזבוז של עסקה פוטנציאלית.

5. נוכחות בגוגל – כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי מופיע בגוגל תוך מספר ימים מרגע תחילת השימוש בו כשהלקוח מחפש אותנו. התהליך כאן חייב להיות מאוד פשוט:
חיפשתי עסק – מצאתי אותו – קיבלתי את המידע שרציתי בצורה מהירה ונוחה.

הזרימה הזאת מחלחלת לראש של הלקוח שמבין כמה כיף להתנהל עם עסק שנותן מידע ומנגיש את עצמו בצורה קלה, אולי אחת הרעות הגדולות של העידן המודרני ועודף המידע.

6. עיצוב ונראות כללית – כרטיס ביקור דיגיטלי חושף את הלקוח לעסק שלנו, הרבה פעמים בפעם הראשונה. אנחנו רוצים שהוא ייתקל בעמוד שנראה טוב ומקצועי כי הרבה פעמים הנראות שלנו והרושם הראשוני שאנחנו מעבירים ללקוח יקבעו את הטונים להמשך ההתעניינות של הלקוח בנו. חשבתם פעם להגיע לפגישת עסקים עם כפכפים וגופיה?

תאהבו את זה או לא, אבל אנחנו חיים בעולם בו הניראות שלנו מתקשרת מיד למקצועיות ולאיכות העסק שלנו, ואנחנו לא רוצים ליפול שם.

7. ויראליות – כרטיס ביקור דיגיטלי עובר מיד ליד (או ממכשיר למכשיר) בצורה אינטואיטיבית עצם היותו כרטיס ביקור. ברגע שהלקוח מקבל אותו הוא יכול להעביר אותו בקלות לכל חבר, בן משפחה או קולגה.
אף אחד לא אמר אף פעם "דבר עם אביתר הוא עורך דין תותח אני מעביר לך את האתר שלו בוואטסאפ", אבל הרבה אמרו "דבר עם יעל היא אלופה, אני מעביר לך את הכרטיס ביקור שלה". יחי ההבדל הקטן.

8. עלות נמוכה – כרטיס ביקור נותן תמורה גבוהה במחיר מאוד נמוך יחסית לכל פלטפורמה או הוצאה שיווקית אחרת.
הפוסט שמימנת בסופ"ש האחרון שאב לך 150-200 ש"ח והתוצאות שלו מוגבלות לסוף השבוע האחרון בלבד, המודעה ששמת בעיתון המקומי עלתה 400 ש"ח ורוב הלקוחות הפוטנציאלים שלך ראו אותה בשבת ושכחו ממך עד ראשון, כרטיס הביקור מנייר שעשית בפתיחת העסק עלו לך 200 ש"ח ורובם מעלים אבק בתנוחת "ככה הגענו מבית הדפוס", ואם מאז החלפת סלוגן, לוגו או כתובת, הם גם לא רלוונטיים (ולא, אל תמחקו את הכתובת בעט ותכתבו את הכתובת החדשה, זה נראה רע ולא מכבד אתכם).

משלמים על כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר לא גבוה פעם אחת בשנה ועובדים בצורה מסודרת עם כלי עבודה מקצועי.

4. כרטיס ביקור דיגיטלי חינם - למה לשלם בכלל:

לכל מוצר בעולם הזה יש ספקטרום של מחירים. יש עורך דין שגובה 300 ש"ח לשעה ויש כאלה שגובים 600 ש"ח לשעה, יש דירת 4 חדרים ב-800000 ש"ח, ויש במיליון וחצי.
גם לכרטיס ביקור דיגיטלי יש טווח מחירים רחב שמתחיל בחינם (המחיר האהוב על כולנו) ומסתיים באלפי שקלים לשנה.

כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם לרוב יהיה כרטיס פשוט מאוד, ויכיל פרטי התקשרות בסיסיים בלבד.
הוא נטול עיצוב ייחודי שזה אחד האלמנטים הכי חשובים בכרטיסי ביקור, מידע חשוב כמו רשימת שירותים, תמונות, לקוחות ממליצים, ואין בו בעצם שום ערך מוסף לעומת כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי בעיקר כי הוא לא מעורר בלקוח סקרנות ומוביל אותו להמשיך הלאה.

כרטיס הביקור שלך מכיל את המידע הבסיסי שלקוח מקבל ממך בפעם הראשונה שהוא נתקל בך ברשת, והוא אחראי על הדרך שבה הלקוח תופס אותך. כרטיס הביקור הוא בעצם הפנים של העסק שלך.

 כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כלי עבודה ויש לו חשיבות עליונה בשיווק הבסיסי של כל עסק בין אם זה כרטיס ביקור לעסק או לאיש מכירות בתוך העסק. הוא יושב על שרתים שצריכים להיות אמינים ומהירים, הוא צריך להכיל מידע חשוב ולהיות מעוצב בצורה כזו שתותיר רושם ראשוני ותיחרט בראש של הלקוח.

גם מכשיר טלפון ב-400 ש"ח יכול להוציא שיחות ולקבל בודעות בוואטסאפ, ועדיין אנחנו בוחרים להשקיע אלפי שקלים במכשיר מהיר עם תצוגה נוחה וסוללה שתספיק לנו לאורך כל היום.
פרטי התקשרות אפשר להעביר גם בהודעה אחת מרוכזת בווטסאפ. מיתוג, איכות ורושם ראשוני – לא.

השקעה בכלי עבודה מקצועיים היא אחת ההשקעות הכי חכמות שתעשו.

5. מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים ואיזה כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ:

ישנם מספר אלמנטים שדורשים בדיקה והתייחסות לפני שבוחרים ספק לכרטיס ביקור דיגיטלי.

1. עיצוב ואיכות עבודה – לפני הכל, אנחנו צריכים לחשוב מנקודת המבט של הלקוח – מה הוא מקבל מאיתנו והאם אנחנו נראים כמו שהיינו רוצים להיראות. כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ וטוב יתכתב עם המותג שלכם בצורה שתהלום את המותג שלכם או אפילו תעלה אותו רמה, ואם אין לכם מיתוג, חומרים שיווקיים או אפילו לוגו, קריטי שתבחרו בחברה מנוסה שיודעת להוציא תוצאות מעולות גם במצבים כאלה.

2. רספונסיביות – לפחות 25% מהתנועה לכרטיסי הביקור שלנו מגיעה ממחשבים נייחים ולא ממכשירי טלפון. לפעמים אלה לקוחות שקיבלו את כרטיס הביקור כחתימה במייל או שהוואטסאפ שלהם פתוח במחשב. זה נשמע כמו דבר מובן מאליו אבל בפועל הרבה כרטיסי ביקור לא נראים טוב בדפדפן WEB וזה משהו שצריך לשים לב אליו. תבדקו שכרטיס הביקור נראה טוב גם מהמחשב.

3. ותק ויציבות החברה המספקת את כרטיסי הביקור – אנחנו צריכים לזכור שכרטיס ביקור דיגיטלי יושב על שרתים של חברה אחרת, וכמו כל חברה בעולם גם לחברה הזו יהיו קשיים טכניים.
לפייסבוק יש תקלות פעם / פעמיים בשנה, וואטסאפ קורסת אחת לשנה לפחות. זה דבר טבעי ואף חברה בעולם לא חפה מתקלות.

ישנן המון חברות שמציעות שירותי כרטיס ביקור דיגיטלי. חברה וותיקה שמתמחה בכרטיסי ביקור דיגיטליים עברה תקלות ויודעת להתמודד איתם בצורה מהירה ומקצועית, ובנתה מאות ואלפי כרטיסי ביקור כך שהיא יודעת איך להתמודד עם תקלות ועומס על שרתים במיוחד אחרי שהיא צוברת מאות לקוחות.
לא פעם קיבלנו פניות מלקוחות שהיה להם כרטיס ביקור בעבר אבל החברה שעשתה להם את כרטיס הביקור כבר לא קיימת. ככה איבדתם קישור לפלטפורמה של העסק שכנראה נשלחה למאות או אלפי לקוחות בעבר שלא יצליחו להיכנס לכרטיס הביקור שלכם בעתיד. טעות מרה ויקרה.

4. מהירות טעינה – כל אחד יודע שעמוד שנטען לאט מדיי יגרום לקליינט לנטוש את העמוד עוד לפני שהוא נטען. בדקו שכרטיסי הביקור שאתם רואים נטענים בצורה מהירה. שימו לב שאתם נמצאים במקום עם קליטה סלולרית ולא במשרד או בעסק בגלישה ב-Wifi שהרבה פעמים נוטה להיות איטית כדי שתוכלו לבחון את מהירות הטעינה של הכרטיס.

5. שירות לקוחות – כרטיסי ביקור איכותיים נבנים ומעוצבים בצורה פרטנית ולא מתך טמפלט שמזינים אליו נתונים והוא נוצר מעצמו. במהלך השנה תמצאו את עצמכם מוסיפים שירותים, משנים כתובות, כותבים טקסטים שיווקיים חדשים ורוצים לרענן את גלריית התמונות. חשוב לוודא שלחברה שאתם עובדים איתה יש שירות לקוחות ייעודי במהלך השנה והיא יודעת להתמודד עם לקוחות רבים, ושיש כתובת לפניות שלכם שיודעת גם לייעץ איך לשלב את השינויים בצורה נכונה וחכמה.

6. לקוחות ממליצים – כמו בכל מוצר שקשור בשיווק דיגיטלי, אנו ממליצים לבדוק מה לקוחות קודמים כתבו על החברה שאיתה אתם רוצים לעבוד.
האם הם ממליצים עליה, מרוצים מהתוצאה הסופית, האם הם קיבלו תמורה לכסף שלהם, והאם הם מרוצים משירות הלקוחות.

כמו בכל מוצר שאנו רוכשים, בין אם זה בחיים הפרטיים שלנו או בעסק שלנו אנחנו ממליצים לעשות סקר שוק לפני שמקבלים החלטה.

אין חכם כבעל ניסיון ובעידן הדיגיטלי אפשר לקבל מידע איכותי מאוד על כל עסק דרך הביקורות עליו.

7. נוכחות בגוגל – כמו שציינו למעלה, אנחנו תמיד רוצים שכרטיס הביקור הדיגיטלי יהיה נקודת החיכוך הראשונה שלנו עם הלקוח מכיוון שהוא מיועד לתת פרטים בצורה קלה ומדויקת עבור הלקוח. תתפלאו לגלות כמה אנשים במהלך השנה מחפשים את השם שלכם בגוגל כשהם רוצים לנווט אליכם בצורה מהירה וקלה, כשהם רוצים לבדוק מה מספר הטלפון שלכם ובמצבים נוספים.
לפני שאתם רוכשים כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ, חפשו את שם העסק או בעל העסק של כרטיס הביקור שאתם מסתכלים עליו בגוגל ובדקו האם הוא מופיע בעמוד הראשון בגוגל, רצוי ב-5 התוצאות הראשונות.

אמרה מפורסמת אומרת "המקום הכי טוב להחביא בו גופה הוא העמוד השני בגוגל", ואם אתם רוצים מספרים קצת יותר מדוייקים, אנחנו מדברים על יחס של משתמש אחד מכל 80 משתמשים שממשיך לעמוד התוצאות השני.

8. ייעוץ מקצועי – חשוב מאוד לעבוד עם חברה אשר נותנת ייעוץ מקצועי לגבי הטקסטים והאלמנטים השונים בכרטיס במהלך פתיחת ההזמנה מכיוון שהדרך בה הם מוצגים קריטית לאפקטיביות כרטיס הביקור שלכם.
ישנן חברות שמציעות שירות ייעוץ עסקי בעת פתיחת ההזמנה וישנן חברות שמבקשות מהלקוח את הפרטים ומכניסות אותם לכרטיס הביקור כמו שהם ללא כל עריכה.

כרטיס ביקור מדויק יודע להציג מידע יעיל בצורה מינימליסטית ואפקטיבית ומומלץ לעשות זאת מול בעל מקצוע שמתמחה בתחום.

סיכום:

כמה פעמים קרה לכם שלקוחות שאלו אתכם למה המוצר או השירות שלכם כל כך יקרים תוך כדי התעלמות ממקצועיות העבודה שלכם? אתם "כולה חותמים על מסמך, 5 דקות עבודה", "רק באים דקה לתקן איזה צינור" או שאתם פשוט מכניסים את המידע שלהם לאיזה תוכנה והיא עושה הכל עבורכם, כך הם חושבים.

גם במקרה הזה, כרטיס ביקור דיגיטלי הרבה פעמים נתפס כמוצר פשוט, אבל כמו בכל דבר בחיים יש כאן רמות שונות של מוצר והרבה מעבר לנראה לעין, ומי שלא יבחן את הקריטריונים השונים לפני שהוא רוכש כרטיס ביקור דיגיטלי, ילמד על בשרו למה אומרים "דברים זולים עולים ביוקר."

איכות כרטיס הביקור תקבע כמה אנשים ייחשפו לעסק שלכם, מה הרושם שהם יקבלו עליכם והאם הם יזכרו אתכם בעתיד ויעבירו את כרטיס הביקור שלכם הלאה. יש אלמנט של בנייה נכונה, עיצוב, רספונסיביות, איכות שרתים ומהירות טעינה, יציבות החברה המספקת, הניסיון שיש לה בתחום, וקידום כרטיס הביקור הדיגיטלי בגוגל.

חברת Get Marketing מתמחה בכרטיסי ביקור דיגיטליים ועושה זאת כבר מעל ל-3 שנים.
אלפי בעלי עסקים עשו אצלנו כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלהם, לאנשי המכירות שלהם ולבעלי תפקידים בחברות גדולות כמו מנכ"לים, סמנכ"לים ועוד.

העבודות שלנו מאופיינות ברמת עיצוב ודיוק חסרת פשרות ואנו שואפים להיות תמיד ראשונים בכל אלמנט שקובע את איכות המוצר והשירות שלנו ובמחיר שווה לכל כיס בין אם אתם יזמי נדל"ן, עורכי דין, בעלי מסעדה, שיפוצניקים או סוכני ביטוח.

אנו יוצרים ופועלים מתוך הבנה שאם כרטיסי הביקור שלנו יעזרו לכם וישפרו את העסק שלכם, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים.

כרטיסי הביקור שאנו יוצרים הם גם הפנים שלנו. האינטרס שלנו משותף.

דוגמה לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי ברשימת תפוצה

הנה תזכורת למאמר הקודם שלנו בסדרה – "הטעות הכי נפוצה של בעלי עסקים ברשתות החברתיות".
2 דקות קריאה שיקלו על הלקוחות שלכם ליצור איתכם קשר ויכניסו לכם טראפיק נוסף במהלך השנה בלי מאמץ בכלל.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? מוזמנים ליצור איתנו קשר.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

שיווק בתקופת הקורונה בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי ורשימת תפוצה בוואטסאפ

שיווק בתקופת הקורונה – החשיבות של הצגת מידע עדכני ונגיש

הקדמה: התכונה אולי הכי חשובה אצל בעל עסק, היא היכולת לחשוב בצורה שקולה ואסטרטגית, ולהגיע לתוצאה הכי טובה בכל סיטואציה שאליה הוא נקלע. הטענה הזו מקבלת תוקף חדש בתקופה בה הרבה בעלי עסקים מורידים את הראש עד חלוף הסערה.  שמענו ישירות מכם כמה התקופה הזו

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend