הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

דגשים לצילום תמונת תדמית עבור כרטיס ביקור דיגיטלי

שיתוף

דגשים לצילום תמונת תדמית עבור כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם הוא שער הכניסה ללקוחותיכם הקיימים ולאלו המתעניינים בשירותים שלכם.

אתם הפנים של העסק ורוצים שאיתם הוא יזוהה? רגע לפני שאנחנו מפיקים עבורכם כרטיס ביקור דיגיטלי שתוכלו לשלוח בנגיעה או בקליק, קבלו 5 דגשים לצילום תמונת תדמית שתשולב בו.

5 דגשים חשובים לצילומי תדמית עבור כרטיס ביקור דיגיטלי

1. יש מקום לסלפי, אך לא בכרטיס ביקור

אתם ידועים בחיבתכם לסלפי וידועים עוד יותר כ"כאמני סלפי"? יש מקום של כבוד לסגנון הצילום הזה ברשתות החברתיות, אך לא בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

בכדי ליצור תדמית חיובית עליכם לקחת את עצמכם ברצינות, ותמונת סלפי (חיננית ומחמיאה ככל שתהיה) פשוט יוצרת את ההיפך עם תחושה של "על הדרך".

2. בחרו בצלם המתמחה בצילומי תדמית

ישנם צלמי אופנה, צלמי אירועים, צלמי טבע וכן, גם צלמים שהנישה בה הם עוסקים היא צילומי תדמית לבעלי עסקים. כשם שלא הייתם בוחרים בשף התמחה בבישול איטלקי שיבשל עבורכם ארוחה צרפתית, כך אל תבחרו צלם שאינו מתמחה ספציפית בצילומי תדמית מקצועיים.

טיפ: בכדי להיות בטוחים שהצלם מדויק לכם בגישה ובסגנון שלו, התרשמו מתיק העבודות שלו.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור לענבל לוין | מעצבת פנים
עיצוב לוגו וכרטיס ביקור לענבל לוין | מעצבת פנים
עיצוב לוגו וכרטיס ביקור לשמרית שעתל שמיאן
עיצוב לוגו וכרטיס ביקור לשמרית שעתל שמיאן - תכנון פיננסי וייעוץ משכנתאות

3. הפתעה: אין חובת חיוך בתמונת תדמית

אנחנו יודעים, אתם רגילים שהצלם מנחה אתכם "חייכו!". ואכן, אין ספק כי החיוך מוסיף המון, אך דווקא בתמונות תדמית הוא לא תמיד נחוץ.

מאחר שהתמונות אמורות לייצג את הפרסונה העסקית-מקצועית שלכם רצוי שלא לחייך על אוטומט, אלא להעמיק במה רוצים לשדר ואיזו הבעת פנים מתאימה.

יועצים עסקיים למשל יעדיפו לרוב לשדר סמכות ופורמליות עם ארשת פנים רצינית יותר, בעוד על מפעילי ימי הולדת לילדים חל "חוק חיוך חובה".

4. והרקע המחמיא ביותר לתמונות תדמית הוא…

שננו היטב וציינו בפני הצלם: כמה שיותר פשוט ונקי, ככה יותר טוב. זכרו כי תמונת תדמית עבור כרטיס ביקור דיגיטלי אינה תמונה לסטורי או לפרופיל, ומכאן שכדאי "לנטרל" רעשי רקע יפים ומרשימים ככל שיהיו.

אמנם ישנה אפשרות להצטלם כשמאחוריכם רקע מסוים ולאחר מכן לטשטש אותו בעריכה, אך בהחלט עדיף רקע נקי "קלאסי" לבן או בגווני אפור או תכלת.

עיצוב כרטיס ביקור ליועץ הנדל"ן מיכה לינט

5. ועוד טיפ אחד שאין סיכוי שחשבתם עליו…

כשמצלמים תמונות תדמית עבור כרטיס ביקור דיגיטלי, יש להעניק חשיבות לפרטים הקטנים והגדולים.

פרט גדול למשל הוא החולצה שתלבשו לצילומים, שלבטח תשקיעו מחשבה רבה בבחירתה.

פרט קטן מנגד שלא כולם חושבים עליו הוא גיהוצה לפני הצילומים כך שתיראה במיטבה.

בתמונות מקצועיות רואים הכל (!), וקמטים על החולצה המכופתרת יבלטו ובהכרח שלא לטובה. ובקצרה: הפריט לא צריך רק להתאים לצילומי תדמית, אלא גם לעבור מצלמה.

עיצוב כרטיס ביקור למנכ"ל BENCHMARK - רואי שוקרון
עיצוב כרטיס ביקור למנכ"ל BENCHMARK - רואי שוקרון

אין לכם אפשרות לצילום מקצועי?

צילום מקצועי מצריך מכם זמן פנוי וכמובן כסף. מרגישים שאתם עדיין לא שם? יש אלטרנטיבה.

בשנתיים האחרונות חל שיפור עצום במצלמות של הטלפונים הסלולריים, כזה שמאפשר לכם לייצר לכם תמונת פרופיל ברמה גבוהה מאוד.

אם יש לכם או למישהו מהחברים שלכם מכשיר דגל של אחת החברות – לדוגמא אייפון או סמסונג חדשים, תוכלו לבקש מהם לצלם אתכם. חשוב מאוד להקפיד על חדר או איזור מואר היטב, רצוי מאוד באור יום, על רקע ניטרלי. מינימום זמן והשקעה, מקסימום תוצאות.

יש לכם תמונה מנצחת? בקרוב מאד גם יהיה לכם כרטיס ביקור דיגיטלי מנצח! למידע נוסף אודות תהליך הפקת הכרטיס עם Get Marketing, פנו אלינו – 052-399-8588

מידע נוסף לקריאה –

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן