הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

5 טיפים לכתיבת טקסט "אודות" לכרטיס ביקור דיגיטלי

שיתוף

"חלון קשב של דג זהב"

בעידן הדיגיטלי של ימינו, כרטיסי ביקור דיגיטליים הפכו לכלי חיוני לקידום העסק והמיתוג האישי שלכם. טקסט ה"אודות" בכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא הזדמנות להציג את עצמכם וליצור היכרות איכותית עם הלקוחות הפוטנציאליים.

יחד עם זאת, בעולם עמוס במידע, חשוב לנצל את חלון הקשב הקצר של הקוראים ולהעביר את המסר שלכם בצורה תמציתית ומשכנעת. מחקר של מיקרוסופט קנדה הראה כי תשומת הלב הממוצעת של גולשים באינטרנט היא כ-8 שניות בלבד (1), שנייה אחת פחות מחלון הקשב של דג זהב, ולכן קריטי להתאים את התוכן לפרק זמן זה.

מהסיבות האלו, כתבנו לכם מספר טיפים לכתיבת אודות לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בצורה נכונה:

1. התמקדו במסר העיקרי

התמקדו במה שהופך אתכם לייחודיים ובעלי ערך ללקוחות. הדגישו את הכישורים, הניסיון והישגים הבולטים שלכם. המסר צריך להיות ברור ולמקד את תשומת הלב של הקורא במה שחשוב באמת.

2. היו קצרים ולעניין

אורך אידיאלי לטקסט אודות הוא כזה שלא דורש גלילה במסך הטלפון. קוראים נוטים לסרוק טקסטים ארוכים לפני שהם מחליטים אם להשקיע את הזמן בקריאה מעמיקה.
מחקר של Nielsen Norman Group מצא כי 79% מהמשתמשים סורקים דפי אינטרנט במקום לקרוא אותם מילה במילה (2).
רוצים להיות מדוייקים? טקסט אודות מושלם לכרטיס ביקור דיגיטלי הוא עד 130 מילים. אם אפשר טקסט קצר יותר, מה טוב.

3. השתמשו בשפה פשוטה וברורה

הימנעו מז'רגון מקצועי מסובך. השתמשו במילים פשוטות שקהל היעד שלכם יבין בקלות. שפה ברורה ותמציתית תעזור להעביר את המסר שלכם ביעילות.

4. הדגישו את הייחודיות שלכם

מה מבדל אתכם ממתחרים בתחום? מדוע על לקוחות פוטנציאליים לבחור בכם? ניסיון של הרבה שנים, ליווי מקצועי, אווירה משפחתית – הדגישו את הערך הייחודי שאתם מציעים והסיבות לבחור בשירותים שלכם.

5. כללו הנעה לפעולה (CTA)

סיימו את הטקסט בקריאה לפעולה, כמו יצירת קשר, קביעת פגישה או ביקור באתר שלכם. הנעה ברורה לפעולה תנחה את הקוראים לצעדים הבאים ותגביר את הסיכויים ליצירת לידים.

סיכום:

כתיבת טקסט "אודות" אפקטיבי לכרטיסי ביקור דיגיטליים דורשת איזון בין תוכן מושך לבין אורך מתאים.

על ידי התמקדות במסר העיקרי שלכם, שימוש בשפה ברורה, הדגשת הייחודיות והוספת הנעה לפעולה משכנעת (CTA), תוכלו למקסם את ההשפעה של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

המפתח הוא להעביר את המידע החשוב ביותר בצורה תמציתית כדי לתפוס את תשומת הלב של הקוראים, אחרת הם ישתעממו וינטשו את כרטיס הביקור שלכם.

והכי חשוב – וודאו שהטקסט לא יהיה ארוך מדיי – אחרת אף אחד לא יקרא אותו.

בהצלחה!

מקורות:

1. Attention Spans, Consumer Insights, Microsoft Canada
https://dl.motamem.org/microsoft-attention-spans-research-report.pdf
2. How People Read Online: New and Old Findings, Nielsen Norman Group
https://www.nngroup.com/articles/how-people-read-online/

תמונה של דניאל בלגי

דניאל בלגי

דניאל בלגי, הוא מנהל השיווק של Get Marketing ומנהל הפרוייקטים של עבודות המיתוג של החברה

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן