מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח?
כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח הוא מיני-אתר שמקדם עסקאות בצורה חכמה ומתוחכמת ע"י הנגשת כל המידע על סוכנות הביטוח עבור הלקוח, יצירת רושם ראשוני גבוה וביסוס יחסי אמון לפני (וגם אחרי) עסקה.
כרטיס הביקור הדיגיטלי של גט מרקטינג הוא כלי השיווק הכי חשוב בארסנל של סוכנויות ביטוח ומנהלי סיכונים ברחבי הארץ.
במאמר הבא נסביר מהו שורש הקושי השיווקי של סוכני ביטוח, וכיצד סוכני וחברות ביטוח עושות שיווק קל ואפקטיבי המבוסס על שימוש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלהן על מנת לפתור אותו ולגייס יותר לקוחות.
העלייה של תחום הביטוח ב-2020:
אם לרוב בעלי העסקים 2020 הייתה שנה מאתגרת בלשון המעטה, אצל סוכנויות הביטוח ראינו גדילה בקצב גבוה.
האתגרים הברורים שהביאה איתה השנה האחרונה דחפו הרבה אנשים לדאוג ליישור קו בכל הקשור לביטוחי הבריאות שלהם, יחד עם ביטוחי משכנתא, ביטוחים עסקיים שונים וכיוצ"ב.
כתוצאה מכך שוק הביטוחים הפך להיות שוק חם ומעניין מאוד, מה שהתבטא אצלנו בעשרות פניות בכל חודש.
הקושי בגיוס לקוחות בענף הביטוח והפיננסים:
בשונה מענפים אחרים כמו נדל"ן למשל, סוכן הביטוח לא יכול להתקיים מ-2 עסקאות בחודש.
העמלות הנמוכות יחסית לטיפול בלקוח יוצרות מציאות בה סוכן הביטוח צריך לעבוד על נפח גדול של לקוחות.
חברת ביטוח או סוכן שלא ישכילו להתרחב ולגייס לקוחות חדשים על בסיס קבוע ימצאו את עצמם בבעיה, ומכאן בעצם צמח גם ענף שלם של חברות המתמחות ביצירת לידים לסוכני ביטוח.
מעבר לכרטיסי ביקור דיגיטליים, אנחנו בגט מרקטינג אוהבים לחנך לשיווק חכם שמביא לקוחות חדשים מבלי להשקיע אלפי שקלים בחודש על פרסום, ולדעתנו הצנועה רוב סוכנויות הביטוח – בין אם הן סוכנות גדולה או סוכן עצמאי בודד, לא נוקטות באסטרטגיה נכונה כשזה מגיע לגיוס לקוחות חדשים.
אז רגע לפני שאתם שופכים כסף על פרסום, הנה כמה פעולות בסיסיות שהיו צריכות להיכנס לסדר היום שלכם אתמול.
אף אחד לא אוהב סוכני ביטוח (הסיפור על "קמפיין שוקה"):
אתם בטח זוכרים את שני כהן ב"קמפיין שוקה" האגדי של ביטוח ישיר (9 מיליון).
בקמפיין שני שיחקה את המזכירה של "שוקה", סוכן ביטוח נכלולי שמשתמש בכלי עבודה מיושנים, וחשוב יותר, הוא משתמש בכל מיני טקטיקות מלוכלכות כדי להשאיר אצלו את הלקוחות שמבקשים לעזוב אותו לטובת ביטוח ישיר ולחסוך בעמלות, בזמן שהוא מבלה בחו"ל (למשל).
לשכת סוכנות הביטוח לקחה את ביטוח ישיר לבית המשפט בטענה שהפרסומות מציגות את סוכני הביטוח כתאבי בצע שחיים חיי מותרות על חשבון העמלות שהלקוחות שלהם משלמים – ואם אתם תוהים, הם הפסידו והפרסומות המשיכו להיות משודרות.
אז מה הנקודה בכל הסיפור הזה?
פשוט מאוד – ביטוח ישיר לחצו על הישראלי המצוי בנקודה שמכאיבה לו הכי הרבה – "מישהו אחר חיי על חשבונך.
אל תהיה פראייר. תעקוף את סוכן הביטוח שלך ותחסוך כסף".
רובנו משלמים על ביטוחים אבל לרוב לא מפעילים אותם, ולכן הרבה פעמים אנחנו "מרגישים" שהכסף הזה פשוט התאדה.
בנוסף, לא חסרים סיפורים על חברות ביטוח שהתנערו מאחריות וטרטרו את הלקוח שלהם כשהוא היה צריך אותם, מה שחיזק את התחושה שסוכני ביטוח הם אנשים לא ישרים.
לפני שנמשיך הלאה, ננחם אתכם מעט ונזכיר שלא רק סוכני ביטוח סובלים מיחסי ציבור רעים. עורכי דין, אנשי שיווק, מוסכניקים ואינסטלטורים, הם רק חלק מרשימה ארוכה של בעלי מקצוע שיצא להם שם רע בישראל. צרת רבים…
עכשיו תגידו, אתם מכירים ישראלי שנשאר אדיש כשקוראים לו פראייר?
אז הנה לכם האתגר הכי גדול שעומד ביניכם לבין לקוח חדש – לגרום לאנשים להבין שבצד השני של הטלפון (או השולחן), יושב בנאדם רגיל, מקצוען בתחומו, שיודע לעשות את מה שהוא עושה בצורה הכי טובה, ושאינטרס שלו הוא משותף לזה של הלקוח – לחסוך לו כסף, ולתת לו מוצר ושירות טובים.
איך מגייסים לקוח בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי:
אז עכשיו כשאנחנו מבינים מה מפריע ללקוח הישראלי, נסביר מדוע כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא הפתרון המושלם ליצירת יחסי אמון עם הלקוח כך שנוכל להתקדם איתו לעסקה, ומהר.
לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו מספר דגשים חשובים שמתייחסים לכל מה שמפריע ללקוח הישראלי:
1. כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו מעוצב בסטודיו שלנו בהתאמה אישית למיתוג של סוכנות הביטוח שלכם ונראה מיליון דולר.
אף אחד לא מרגיש דחף עז לעשות עסקים עם עסק שנראה "שוק", בטח שלא להפקיד בידיו את הכסף והכיסוי הביטוחי שלנו.
כרטיס ביקור יוקרתי חשוב מאוד לרושם הראשוני של הלקוח ויקבע את הטונים להמשך ההתקשרות. גם אם אין לכם מיתוג או אפילו עיצוב לוגו, אנחנו עדיין מרימים לאוויר עבודה מקצועית שמציגה ללקוח עסק רציני ומקצועי.
2. כרטיס הביקור שלנו ממוקד, ואין בו תכנים מיותרים ומתישים. הלקוח מקבל את המידע שחשוב לו בחצי דקה, ולא מרגיש שמישהו מנסה למרוח אותו.
בנוסף, לאנשים היום יש חלון קשב קצר מאוד ועודף מידע גורם להם לאבד עניין.
3. כרטיס הביקור שלנו לא מוכר ללקוח כלום. ללקוח שלכם נמאס מעוד דף נחיתה או פרסומת שמנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר, הוא מוצף בהם 24/7.
בכרטיס הביקור אנחנו נותנים ללקוח מידע חשוב מבלי לדחוף לו מוצרים או סיסמאות זולות. את ה"מכירה" תשאירו לשיחת הטלפון שלכם עם הלקוח.
4. כרטיס הביקור שלנו יוצר אמון אצל הלקוח ע"י הנגשת פרטי ההתקשרות שלכם.
סוכן ביטוח לא מוגבל גיאוגרפית והוא יכול לעבוד עם אנשים מכל רחבי הארץ.
כשהלקוח שלכם לא יודע מי אתם בדיוק קשה לו לפתח יחסי אמון. ככל שהוא יודע, מבחינתו אתם יושבים באיזה מרתף מעופש אפוף עשן סיגריות.
תנו ללקוח כתובת, טלפון סלולרי, קישורים לרשתות חברתיות אם יש לכם, את המייל ואת המספר שלכם במשרד ותראו לו שאתם לא מסתתרים מאחרי שום דבר – כל הפרטים שלכם פרוסים בפניו, יש אמא ואבא לשירות.
5. כרטיס הביקור שלנו מעיד על עסק מקצועי ומסודר, שיודע להנגיש ללקוח פרטים שמול כל סוכנות אחרת הוא יהיה זה שיצטרך לדלות אותם מרחבי האינטרנט.
הפעולה הקטנה הזו של הנגשת המידע היא הנוחות שהוא צריך להרגיש לפני שהוא סומך עליכם ומתקדם איתכם לעסקה בקלות.
הלקוח רוצה עסק שמגיש לו הכל על מגש של כסף, ולא עסק שהוא צריך לרדוף אחריו.
ערכו היכרות עם הלקוח דרך כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם:
כדי שאנשים ירגישו בנוח לעבוד איתכם חשוב מאוד שהם יכירו אתכם או שלפחות תהיה להם את ההרגשה שהם מכירים אתכם.
בדרך כלל הזמן הכי טוב להצגת כרטיס ביקור הוא מיד לאחר האינטראקציה הראשונה עם הלקוח, כלומר לאחר שיחת הטלפון או הפגישה הראשונה.
בין אם הלקוח פנה אליכם דרך פרסום שעשיתם, בצורה אורגנית או שאתם פניתם אליו, תמיד תעבירו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בסיום השיחה.
כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא הפלטפורמה המושלמת עבור הלקוח שלכם, דרכה הלקוח יכול לקבל את הפרטים הכי בסיסיים אודותיכם:
- מי אתם
- מה אתם עושים
- איזה שירותים אתם מציעים להם כלקוחות ופרטי התקשרות נוספים.
כשלקוח פונטציאלי מקבל כרטיס ביקור יוקרתי ומקצועי ישירות אליו לאחר שיחת הטלפון הוא מיד רואה שמדובר בעסק מקצועי שנראה טוב, ופורס את כל הפרטים עבורו בצורה קלה ונוחה.
זכרו, הלקוח לא עובד אצלכם, הוא לא ירדוף אחריכם ברשתות החברתיות או בגוגל. סימני שאלה וחוסר בהירות הם חסם מרכזי בדרך לעסקה.
הקפידו להעביר את כרטיס הביקור שלכם לאחר כל שיחה ראשונה עם לקוח ותראו איך לאורך הזמן אחוזי ההמרה שלכם עולים בצורה משמעותית.
שימוש בכרטיס הביקור מול לקוחות קיימים:
כסוכני ביטוח, אתם בקשר תמידי עם הלקוחות שלכם בכל מיני סיטואציות שונות. טיפול בלקוח הוא הזדמנות מעולה ליצור פעולת שיווק יעילה וחכמה.
מיד לאחר סיום הטיפול בלקוח הקפידו להעביר לו את כרטיס הביקור שלכם ובקשו ממנו פידבק על השירות, ושיעביר את כרטיס הביקור שלכם והמלצה עליכם.
ברגע שהלקוח המרוצה ירצה להמליץ עליכם לחבר או לקולגה, הוא יהיה כבר מצויד בכלי השיווקי הכי חזק שלכם – בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.
אנו ממליצים להכין מראש הודעה (טמפלט) שפונה ללקוח לאחר סיום טיפול, ואחת ליום או לשבוע להעביר אותה לכל הלקוחות שקיבלו מכם שירות.
פגישות פרונטליות עם לידים קרים:
אם אתם סוכני ביטוח שמתאמים להם פגישות עם לידים קרים, בטח יצא לכם להיתקל במבט הראשון של הלקוח שמשדר "מי אתה ומה אתה רוצה ממני".
אם תדמיינו לכם את הצד שלו, תבינו שסה"כ זה הגיוני. הבחור הנחמד בצד השני לא תמיד יודע מי אמור להגיע אליו ואיך הוא נראה, ויש מצב שהוא היה עסוק בענייניו ופתאום אתם צצתם.
מה עושים?
רצוי מאוד לרכך את הלקוח עוד לפני הפגישה וליצור היכרות בסיסית כך שהלקוח לא יפגוש את הפנים שלכם בפעם הראשונה כשאתם דורכים על סף דלתו.
תנו לראות את הפנים שלכם ולקרוא עליכם כמה מילים עוד לפני ההגעה ותראו שהמבט החשדני הראשון משתנה לחיוך ופתיחת פגישה ברגל ימין.
איך עושים?
לאחר שקיבלתם זימון לפגישה שלחו ללקוח הודעה ישירות לוואטסאפ ותכתבו לו:
"היי רפאל, קבעו לנו פגישה ליום א' בשעה 10:00.
אני מצרף כאן את כרטיס הביקור האישי שלי לנוחיותך, תרגיש חופשי ליצור איתי קשר בצורה ישירה."
חתמו בשמכם וכמובן בקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.
עשו את זה במשך חודש רצוף וחייגו אלינו כדי לשאול לאן לשלוח פרחים. אין בעד מה.
שימוש בכרטיס הביקור ברשימות תפוצה:
רבות דיברנו כאן בבלוג על שימוש ברשימת תפוצה בוואטסאפ. כלי חינמי שנותן לכם את היכולת לשלוח לכל לקוח שלכם הודעה באופן אישי, ישירות לוואטסאפ שלו.
שלחו ללקוחות שלכם הודעות ברשימות תפוצה באופן קבוע והקפידו להעביר מידע מועיל ומעניין אחרת הלקוח ירגיש שאתם מספימים אותו.
הודעות "חג שמח" לפעמים נתפסות כנדושות, אבל הן יעילות מאוד ומזכירות ללקוח שאתם קיימים ובקונוטציה חיובית. השתמשו גם בהן.
אל תשכחו לצרף את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בסוף ההודעה כך שלא משנה למי ההודעה הזו תגיע, הוא תמיד יוכל להיכנס ולצפות בפרטים שלכם.
חתימה אוטומטית במייל:
בטח לא ידעתם, אבל הפעולה הבנאלית הזו שאתם עושים כל כך הרבה פעמים ביום יכולה לייצר לכם לפחות כמה מאות חשיפות נוספות אם רק תעשו אותה כמו שצריך.
המייל הזה הרבה פעמים מועבר הלאה ומקבל עוד חשיפות, ולפעמים זו בדיוק הנקודה בה הלקוח "פוגש" את כרטיס הביקור שלכם בפעם הראשונה.
אתם רק צריכים להוסיף את הקישור לכרטיס הביקור שלכם בתחתית החתימה האוטומטית שלכם פעם אחת וזהו. היא תהיה שם לנצח.
כדי ליצור חתימה מעוצבת שמקושרת לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם כמו בתמונה למטה, אתם מוזמנים להיכנס למדריך שהכנו עבורכם: איך מגדירים חתימה אוטומטית במייל.
כל מייל הוא הזדמנות שיווקית – אל תפספסו אותה!
סיכום - כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו מייצר לקוחות חדשים בקלות וחוסך המון כסף:
שם המשחק בענף הביטוח הוא גיוס לקוחות חדשים והגדלת תיק הלקוחות שלכם, וכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא אלמנט שיווקי בסיסי לכל סוכנות / חברת ביטוח באשר היא.
שימוש נכון בכרטיס הביקור שלנו יעזור לכם לגייס לקוחות חדשים. הוא יחסוך לכם המון כסף בעתיד על פרסום מיותר שלא תמיד אתם צריכים, וכשכן תפרסמו, הוא יעזור לכם לסגור עסקאות עם הלידים שייכנסו מהפרסום.
כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הדבר היחיד שאנחנו עושים, ואנחנו ממש טובים בזה.
אנחנו עושים עבודה טובה (כך אומרים), ועבדנו עם מאות עסקים מתחום הביטוח וניהול הסיכונים.
בין אם אתם סוכנות גדולה או קטנה, צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת פרטים מלאים והצעת מחיר רלוונטית לסוכנות שלכם.