הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי לרופא שיניים | איך עושים שיווק למרפאות שיניים בצורה נכונה

שיתוף

כרטיס ביקור רופא שיניים

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לרופא שיניים?

כרטיס ביקור דיגיטלי לרופא שיניים / למרפאת שיניים הוא אמצעי שיווק חכם באמצעותו כל רופא שיניים יכול לשווק את המרפאה שלו בצורה חכמה ובאמצעותו ולחסוך בעלויות הפרסום של מרפאת השיניים.

במאמר הבא נסביר איך עושים שיווק קל בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי של מרפאת שיניים.

"אתם עושים גם פרסום?"

בשנתיים האחרונות נתקלנו בעשרות אם לא במאות רופאי שיניים שביקשו מאיתנו פרסום למרפאת השיניים שלהם.

רופאים שהיו רגילים שהלקוחות נוחתים אצלם בקליניקה מכח האינרציה קמו יום אחד בבוקר וגילו שלא לעולם חוסן ומרגישים שהם "נתקעו מאחור" ומפסידים במירוץ לדור חדש של רופאי שיניים שמשקיע במיתוג ובפרסום ומושך אליו עשרות ומאות לקוחות חדשים.

נגלה לכם סוד: הפתרון לא נעוץ בפרסום, הפתרון הוא שיווק בסיסי וקל לביצוע.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי לד"ר ותד ואלכסנדרה - מרכז לרפואת שיניים

בן אדם פוחד משני דברים בחיים שלו - מאלוהים, ומרופא שיניים

יגיד לכם כל אזרח מן השורה, שבעל המקצוע האחרון שהוא רוצה לפגוש הוא רופא שיניים.

אין מה לעשות, אף אחד לא אוהב שמכניסים לו מזרקים ומקדחות לתוך הפה. זו תחושה לא נעימה ומאיימת מאוד. לגיטימי.

הלקוח הפוטנציאלי שלכם מפחד מכם, ולא משנה כמה פרסום תעשו, אם הוא לא ירגיש בנוח לפנות אליכם הפרסום שלכם לא יהיה אפקטיבי ואתם סתם תזרקו כסף לפח.

מהתובנה הבסיסית הזו אנחנו מתחילים לעשות שיווק קל בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי.

השיווק הכי טוב הוא לקוח מרוצה

אם הסתמכתם בשנים האחרונות על "פה לאוזן" כשיווק הבלעדי של העסק שלכם (בשילוב מודעה בעיתון מדיי פעם:), אתם לא היחידים. זה ידוע שלקוח מרוצה ימליץ עליכם ויביא איתו לקוחות נוספים – הבעל, האישה, הילדים, השכנים והחברים.

כל אדם בישראל יבקר אצל רופא שיניים במהלך חייו והלקוח שלכם יכול להיות כלי הפרסום הכי טוב שלכם, אם רק תדעו לתפעל אותו כמו שצריך – אבל בעידן המודרני, המלצה יבשה של הלקוח שלכם כבר לא מספיקה.

מי שמקבל עליכם המלצה מקבל המלצות גם על מרפאות ורופאי שיניים אחרים וכדי ליצור חיבור ואמון עוד לפני שבכלל קיבלנו פנייה אנחנו צריכים להציג את עצמנו בפניו.

כרטיס ביקור למרפאת שיניים
עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לד"ר רן אשר - מרפאת שיניים

נעים להכיר - הנה כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי:

כדי שהלקוח הפוטנציאלי יפנה אליכם לאחר שהוא מקבל עליכם המלצה, אתם צריכים שהוא יכיר אתכם.

לא צריך לקחת אותו לדייט רומנטי במסעדה, אבל המינימום הוא לתת לו פרטים בסיסיים על המרפאה – כמה מילים עליכם ועל הקליניקה, איזה שירותים אתם נותנים, תמונה או 2 מתוך המרפאה, היכן אתם נמצאים, קישורים לרשתות החברתיות במידה ויש ודרך נוחה ליצירת קשר.

הלקוח שלכם לא צריך לרדוף אחריכם כדי לקבל מידע בסיסי – תעשו לו חיים קלים, כך הוא ירגיש בנוח ויבין שאתם משרתים אותו ולא להיפך.

הפכו את הלקוח הקיים למשווק שלכם בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי:

תארו לכם שהלקוח שלכם היה מעביר את כרטיס הביקור שלכם בכל פעם שהוא היה ממליץ עליכם, ומי שמקבל את ההמלצה היה יכול להיכנס ובלחיצת כפתור לקבל את כל המידע שהוא צריך לפני שהוא מרים אליכם טלפון. 

נשמע טוב? כך תעשו זאת בקלות:

בכל פעם שלקוח מסיים אצלכם טיפול או סשן של טיפולים מצאו את הנקודה הנכונה בה תעבירו לו את כרטיס הביקור של המרפאה ותבקשו ממנו שיעביר לכל מי שמעוניין בשירות שלכם.

הלקוח עובר אצל פקידת הקבלה / מזכירה ומסדיר תשלום? מעולה.

"קרן, אני מעבירה לך את כרטיס הביקור של המרפאה, אם יש לך מישהו במשפחה או מהחברים שצריך טיפולי שיניים נשמח אם תעבירי לו את כרטיס הביקור ותמליצי עלינו."

בקשה קטנה של חצי דקה, שליחת כרטיס הביקור לוואטסאפ וסיימתם.

זה כל מה שצריך לעשות כדי שהלקוח שלכם יהיה משווק שלכם וייתן לכם חשיפה נוספת ללקוחות פוטנציאלים.

עיצוב לוגו למרכז להשתלות שיניים - ד"ר נתן פירוב

שיפור תוצאות הפרסום:

פרסום לא הופך להיות "מוצלח" ברגע שקיבלתם פנייה מהלקוח, אלא רק לאחר השלקוח מגיע אליכם לקליניקה.

את התהליך שתיארנו למעלה עוברים גם לקוחות שנחשפים לפרסום של מרפאת השיניים שלכם, וזה לא משנה אם הפרסום מתבצע בעיתון, בפייסבוק או בגוגל.

לקוחות מתעניינים לרוב יחפשו מידע על הקליניקה עוד לפני יצירת הקשר ואם לא מצאו את המידע שהם חיפשו בקלות הם יאבדו עניין.

גם לקוחות שיצרו קשר טלפוני בעקבות הפרסום (לידים) – אם לא יטופלו בכפפות של משי הסיכוי שלכם לתאם איתם בדיקה ראשונה שואף לאפס.

בעזרת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לקוח יוכל לקבל עליכם מידע בכל דרכי התקשורת האפשריות.

  • בפייסבוק – כרטיס הביקור הדיגיטלי מופיע בדף העסקי וגם בדף הפרטי שלכם.
  • בגוגל – לקוח אשר יחפש אתכם ימצא אתכם בקלות וכל המידע יהיה פרוש בפניו.
  • טלפונית – העבירו לכל לקוח שמחייג אליכם קישור לכרטיס הביקור שלכם לאחר שיחת הטלפון הראשונה.

זהו תהליך חשוב מאוד שממיר לקוח פונציאלי ממצב "מתלבט" ללקוח משלם.

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לד"ר יונס מחמוד | מומחה למחלות חניכיים ושתלים

כרטיס הביקור הדיגיטלי של גט מרקטינג:

חברתנו מתמחה ביצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים לרופאי שיניים ולמרפאות שיניים ומובילה את שוק כרטיס הביקור בישראל כבר מעל ל-3 שנים.

אנחנו מאמינים שכל רופא שיניים יכול לשפר את השיווק שלו בקלות בעזרת כרטיסי הביקור שלנו, במקום להשקיע אלפי שקלים בחודש בפרסום.

ישנן דרכים נוספות ויעילות מאוד שבאמצעותן אפשר להשיג עוד לקוחות בעזרת כרטיס ביקור יוקרתי ומקצועי עליהן אנחנו מרחיבים במאמרים אשר נשלחים ישירות ללקוחותינו.

כרטיס ביקור ועיצוב לוגו לרופא שיניים
עיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי למרפאת השיניים פריסמייל

כל אדם יבקר אצל רופא שיניים במהלך חייו – אתם רק צריכים להיות שם עבורו כשהוא צריך אתכם.

לפרטים ולהצעת מחיר להכנת כרטיס ביקור דיגיטלי לרופא שיניים צרו איתנו קשר.

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן