מאיפה מתחילים?
מזל טוב! יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי של גט מרקטינג ועכשיו צריך להשתמש בו. אז מאיפה מתחילים?
אז לפני הכל נענה על השאלה למה רכשת כרטיס ביקור דיגיטלי מלכתחילה.
כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא המדיה הכי נוחה ללקוח לקבל את כל הפרטים על העסק / בעל התפקיד.
מכיוון שכל הפרטים בו מופיעים בצורה מאוד נוחה ומתומצתת, תמיד נרצה שכרטיס הביקור הדיגיטלי יהיה נקודת החיכוך הראשונה עם הלקוח.
בשלב הראשון מיד לאחר שקיבלת את הכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, נעדכן את הקישור לכרטיס בכל הפלטפורמות בו אתם פוגשים את הלקוחות שלכם בפעם הראשונה כדי להגביר את החשיפה לכרטיס ובכך בעצם את ההיכרות של הלקוח איתכם, עם העסק ועם הרשתות החברתיות.
1. נתחיל באינדקסי העסקים המוכרים: דפי זהב ו-144
שני האינדקסים האלו מקודמים בצורה מאוד אגרסיבית ולרוב מופיעים בעמוד הראשון בגוגל כשמחפשים שמות של עסקים.
כך, אם הלקוח רצה לחפש אתכם בגוגל והגיע לעמוד שלכם בדפי זהב, או שחיפש באתר של דפי זהב מלכתחילה, הוא יוכל לראות שם קישור ישירות לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מה שיציג אתכם בצורה הכי טובה שאפשר.
פעולה זו גם תקדם את כרטיס הביקור שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות כשלקוח מחפש את שם העסק שלכם.
2. הכניסו קישור לעמוד העסקי שלכם באפליקציית easy
אנחנו בטוחים שאתם מכירים אותה, אבל למי שלא מכיר נספר שאיזי היא אפליקציה שיודעת למצוא נקודות עניין ועסקים לפי מיקום, למשל, באיזי נוכל למצוא בית קפה ברדיוס של 5 קילומטרים מאיתנו, או אינסטלטור מהאיזור שלנו.
לאיזי קרוב ל-2 מיליון משתמשים, ובנוסף דפי העסקים באיזי מגיעים הרבה פעמים לעמוד הראשון בגוגל בעת חיפוש ספציפי של עסק.
החסרון הגדול באיזי הוא שהעמוד שלכם נראה כמו העמוד של כולם. אין שום אלמנט של עיצוב או ייחודיות, הדבר שאנחנו מחפשים וצריכים.
ממש כמו בסעיף הקודם, גם כאן – הלקוח שלכם שהצליח לאתר אתכם באמצעות שימוש באפליקציית איזי יוכל לראות ולקבל את כל הפרטים שלכם בצרה מרשימה ומקצועית ע"י מעבר לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.
קישורים: easy
3. עדכנו את הקישור לכרטיס הביקור ברשתות החברתיות
פייסבוק, אינסטגרם או לינקדאין, לא משנה מה הסם שלכם, הלקוח צריך לדעת לגשת לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ויפה שעה אחת קודם.
מבין הנפוצות שבהן, פייסבוק הכי לא פלטרפורמה שנועדה לקבלת פרטים בצורה מהירה על עסק אלא פלטפורמה למעקב אחר פעילות.
לקוח ש"עושה לכם לייק" יוכל לעקוב אחר הפעילות שלכם ולראות פוסטים שאתם מעלים.
אינסטגרם היא אינסטגרם. תמונות, תמונות, ולסיום – תמונות (ניתוח אקסקלוסיבי שלנו). למעט החלק המצומצם מאוד של ה-Bio, קשה להעביר פרטים בסיסיים על העסק שלכם ומה לעשות שלא אצל כולם תמונה שווה אלף מילים?
בדיוק בשביל זה אתם צריכים להכניס את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ישירות לעמוד הפייסבוק העסקי ולעמוד האינסטגרם.
כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך הוא שלך בלבד. אין מעבר לעמודים אחרים או הצעות לעמודים זהים. זה בדיוק המקום בו אתם רוצים את הלקוחות שלכם.
לתוצאות מקסימליות עדכנו את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בכל הרשתות החברתיות, לא רק בפייסבוק או באינסטגרם (לינקדאין, יוטיוב, פינטרסט, טוויטר, טיקטוק… הבנתם את הרעיון כן?)
4. "גוגל לעסק שלי" (Google my Business)
זהו בעצם רישום לגוגל מפות שנותן חשיפה נוספת כאשר הלקוח שלכם מחפש אתכם או עסקים מהתחום שלכם בגוגל, אשר מציג בין היתר ביקורות וציון (ע"י 1-5 כוכבים), שעות פעילות, כתבות, טלפון וקישור לאתר.
ממש סוג של כרטיס ביקור אלטרנטיבי מובנה בתוך גוגל.
גם בפלטפורמה זו אנו ממליצים להכניס קישור לכרטיס הביקור מכיוון שלקוח שייתקל בכם דרך "גוגל לעסק שלי" וירצה לקבל מידע נוסף יוכל לעבור ישירות לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בלחיצת כפתור.
קישורים: להורדת אפליקצית "גוגל לעסק שלי" לחצו כאן
5. ווטסאפ עסקי
משתמשים בווטסאפ עסקי לרוב מגדירים הודעה שנשלחת ללקוחות בצורה אוטומטית בפעם הראשונה שבה הלקוח פונה על העסק.
זאת הזדמנות מעולה להציג את כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק – הכניסו את הקישור לתוך ההודעה כך שהלקוח יוכל לקבל עליכם את כל הפרטים וליצירת רושם ראשוני גבוה.
אפשר ומומלץ לצרף מספר מילים כדי להסביר ללקוח מה יש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, למשל:
"תודה רבה שפנית אל בית העסק מונית מעלות. אנו מזמינים אותך לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו ולקרוא כמה מילים על החברה, לבדוק את שעות הפעילות שלנו, לעבור לרשתות חברתיות ולקרוא מה כתבו עלינו לקוחותינו."
ידידותי מאוד, מזמין, ומקצועי.
קישורים: להורדת אפליקצית ווטסאפ עסקים לחצו כאן
6. חותמת דיגיטלית באימייל
שולחים הצעות מחיר ללקוחות? ניגשים למכרזים? מתכתבים עם קולגות ושותפים עסקיים?
צרפו את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בתחתית המייל לנוחיות הלוקח / השותף העסקי.
כרטיס הביקור הדיגיטלי רספונסיבי ונראה מעולה גם כשפותחים אותו מהמחשב.
ניתן לבצע את התהליך כהגדרה חד פעמית של חותמת דיגיטלית קבועה. ברגע שעשיתם זאת, כל מייל חדש שתפתחו כבר יגיע עם החתימה הדיגיטלית וקישור לכרטיס הביקור בתחתית המייל.
7. אינדקסים רלוונטיים
המון עסקים מופיעים באתרי אינדקסים של מוסכים, קוסמטיקאיות, בנייה ויזמות ועוד מגוון תחומים.
לרוב באתרים אלו העיצוב מאוד אנמי ואחיד לכולם.
במידה ואתם מפרסמים באינדקס עסקים הכניסו את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי לעמוד שלכם כדי שהלקוח יוכל להתרשם מעמוד אישי שלכם שמעוצב ברמה גבוהה ומותיר רושם ראשוני גבוה.
אין לכם כאלה? אל תרגישו רע, הכל בסדר. תתמקדו ב-6 הסעיפים הראשונים זה כבר יעשה את העבודה.
סיום
עכשיו שיש לכם רשימה מסודרת זה הזמן לבצע.
לא חייב לעשות הכל במכה אחת, אפשר כל פעם קצת, למרות שרוב הסעיפים קלים ולוקחים כמה שניות. במידה וחסרה לכם נוכחות באחת הפלטפורמות שברשימה אנחנו ממליצים להתעכב חצי שעה ולהשלים את החסר.
זכרו – העבודה הזו היא חד פעמית ואת הפירות שלה תקצרו שנים קדימה!
חושבים ששכחנו משהו? יש לכם הערות? נשמח לשמוע מה חשבתם.
המאמר הבא בסדרה: הטעות הכי נפוצה שבעלי עסקים עושים בפייסבוק.
אנו בטוחים שהמידע שתקבלו יעזור לכם להבין לא רק איך להשתמש בכרטיס הביקור שלכם אלא כמה חשוב לעבוד בצורה נכונה על מנת לייצר עסקאות במהלך השנה בצורה קלה יותר ולהעלות את ההכנסה השנתית.
– – – – –
אנחנו מזמינים אתכם לבקר אותנו באתר הראשי שלנו – Get Marketing – כרטיס ביקור דיגיטלי שם תוכלו לקרוא קצת עלינו, להתרשם מדוגמאות לכרטיסי ביקור דיגיטליים שבנינו עבור הלקוחות שלנו, וכמובן, ליצור איתנו קשר.
גט מרקטינג.