כרטיס ביקור דיגיטלי לשף פרטי
הביקוש לשפים פרטיים תמיד היה גבוה, אך בזכות משבר הקורונה נסק משמעותית! המסעדות שנסגרו (והספיקו להיפתח מחדש), החשש לאכול במסעדות סגורות וצפופות, תווים ירוקים וסגולים ואפילו רשימות ההמתנה הארוכות לשולחן פנוי – כל אלו עודדו רבים לזנוח את המסעדות, ולהזמין את חווית המסעדה עד אליהם.
כשפים פרטיים, אתם יודעים איך להפוך חומרי גלם למנות מנצחות! ואנחנו? מחזיקים בתבלין הסודי שעשוי לתרום למאמצי המיתוג והשיווק שלכם, ולהפוך מתעניינים – ללקוחות. אז מה אנחנו מבשלים לכם? כרטיס ביקור דיגיטלי חכם!
אז איך כרטיס ביקור דיגיטלי לשף יכול לשרת אתכם?
יש לכם אתר בית מושקע או דף נחיתה מעוצב? אלו בהחלט חיוניים, אך הם אינם באים על חשבון כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים. לרוב, המסע שאתם עוברים עם המתעניינים (בהמשך: הלקוחות), נראה כך:
- פנייה טלפונית אליכם – "שלום, אני רוצה להתעניין אודות אירוע בתאריך X"
- בשיחה זו אתם מספרים על עצמכם, מאפיינים את הצורך של הלקוח (קונספט ותפריט) ומציעים מחיר
- השיחה לרוב מסתכמת ב:"אנחנו נחשוב על זה ונחזור אליך עם תשובה"
- ברגע בו השיחה מסתיימת, שלחו למתעניין מיד קישור לכרטיס הביקור שלכם!
- שליחת כרטיס הביקור משמרת את "להבת האינטראקציה" ביניכם, מאריכה את מסע הלקוח ומנגישה למתעניין את כל הפרטים החשובים אודותיכם!
- הכרטיס כולל את פרטי ההתקשרות שלכם, מידע נוסף שאולי לא חלקתם בשיחה, תפריט שירותים ועוד…
הפרטים שכדאי לשלב בתוך כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים
כרטיס הביקור הדיגיטלי גמיש ומתאים עצמו אליכם! ומה זה אומר בפועל? שאינם מחויבים בהכרח לתבנית תוכן מסוימת, אלא שהבחירה מה לשתף היא אך ורק שלכם! עם זאת, מניסיוננו ישנם פרטים בסיסיים הכרחיים, שיתרמו לא רק למיתוג שלכם כשפים נחשקים, אלא גם לדמותכם כנותני שירות אמינים ומקצועיים:
- מידע אינפורמטיבי-מקצועי – במקרים מסוימים, כרטיס הביקור שלכם לא ישלח על ידכם, אלא על ידי לקוחות ממליצים. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שלא תמיד תהיה לכם שיחה טלפונית מקדימה עם מתעניין, לאחריה תשלחו לו את כרטיס הביקור. ולכן, חשוב שהכרטיס יכלול גם מידע בסיסי עליכם: היכן רכשתם את השכלתכם כשפים, באילו מסעדות עבדתם, באילו מטבחים אתם מתמחים, אילו סוגי אירועים אתם מציעים, האם השירות שלכם ניתן בביתכם/בבית הלקוח ועוד.
- תמונות מעוררות תאבון – אי אפשר לדבר על כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים, מבלי לדבר על התיבול ההכרחי: תמונות מאירועים קולינאריים שאתם חתומים עליהם! זו לא קלישה שתמונה שווה יותר מאלף מילים, קל וחומר כשאתם עוסקים בתחום שבו גם העיניים אוכלות.
- קישורים לפייסבוק ולאינסטגרם – אנחנו מניחים שאתם פעילים ברשתות החברתיות (וגם גורפים המון לייקים על תמונות שגורמות לעוקבים לרייר…). הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות יאפשרו למתעניינים להתרשם מהעשייה שלכם, ולקרוא תגובות של לקוחות מרוצים.
לפרטים נוספים על פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי לשף, התקשרו כעת – 052-3998588