ברכות, יש לך כרטיס ביקור דיגיטלי מ-ה-מ-ם, עכשיו מתחילים להשתמש בו
הטעות הכי גדולה שאנחנו רואים אצל בעלי עסקים היא שימוש לא נכון או אי-שימוש בכרטיס הביקור שלהם.
הנה 3 פעולות שכדאי לעשות מיד כשמקבלים את כרטיס הביקור הדיגיטלי כדי לקבל יותר חשיפות, להגיע ליותר לקוחות ולייצר יותר עסקאות.
1. הכניסו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי ברשתות החברתיות
הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם ביקורת שלילית:
כדי שכל לקוח שמגיע לרשתות החברתיות שלכם יוכל לקבל את כל המידע על העסק שלכם בצורה נוחה ומסודרת ואז ליצור איתכם קשר, הציגו את הקישור לכרטיס הביקור שלכם בצורה ברורה ונגישה.
זו פעולה חשובה מאוד שתעזור לכם לבנות אמון עם כל לקוח מזדמן ולהמיר אותו לעוקב ולעסקה.
כך תציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בעמוד פייסבוק עסקי:
כנסו לדף העסקי שלכם מהמחשב ואז:
כך תציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בעמוד פייסבוק פרטי:
כנסו לפרופיל האישי שלכם ואז:
דרך נוספת:
כך תציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם באינסטגרם:
2. הכנסת קישור לכרטיס ביקור בוואטסאפ עסקי
אם אתם משתמשים בוואטסאפ עסקי עדכנו את כרטיס הביקור שלכם בפרטי העסק (ה"פרופיל" שלכם) והכניסו אותו להודעת הפתיחה שהלקוח מקבל מכם בפעם הראשונה שהוא פונה אליכם.
בצורה בזו כרטיס הביקור יזכה לחשיפה גדולה מה שמתרגם את עצמו לחשיפה נוספת, שיתופים עם חברים ועסקאות.
כך תכניסו אותו:
3. מייל
כל מייל הוא הזדמנות שיווקית (הרחבנו על כך בעבר) בו תוכלו להציג את כרטיס הביקור שלכם ללקוח.
את כרטיס הביקור אפשר להוסיף כחלק מהחתימה האוטומטית במייל כך שלא תצטרכו לעשות זאת באופן ידני כל פעם מחדש.
כאן תוכלו למצוא מדריך מהיר ופשוט איך לעשות חתימה אוטומטית בג'ימייל
ישנן 2 פעולות נוספות שאתם חייבים לבצע במהלך השנה:
4. שליחת כרטיס הביקור ללקוחות מתעניינים לאחר שיחה או פגישה:
השתדלו לשלוח כרטיס ביקור ללקוחות מתעניינים לאחר שיחה כדי ליצור רושם ראשוני גבוה, וכדי שהלקוח יוכל לקבל עליכם את כל הפרטים, לבקר ברשתות חברתיות ולהראות לחברים ולמשפחה במידה והוא רוצה להתייעץ איתם.
הקפדה על עבודה נכונה תגדיל חשיפה לכרטיס הביקור ואת כמות העסקאות השנתית שלכם.
5. שליחת כרטיס הביקור ללקוחות קיימים:
כרטיס הביקור שלכם הוא מיניסייט – מיני אתר שיעבור בין הלקוחות שלכם ויגרום להם להכיר אתכם בצורה מהירה. השתדלו להשתמש בו כמה שיותר.
העבירו את כרטיס הביקור שלכם ללקוחות קיימים בכל הזדמנות ובקשו מהם שיעבירו אותו הלאה כהמלצה עליכם ושישאירו לכם המלצה ברשתות החברתיות דרך כפתור "המליצו עליי".
לקוח פרגן לכם בוואטסאפ? שלחו לו את כרטיס הביקור שלכם ובקשו ממנו להעביר לחברים וקולגות.
שולחים ללקוחות שלכם ברכה לחג? צרפו את כרטיס הביקור שלכם בתחתית ההודעה.
סיכום:
ישנן עוד המון פעולות שאפשר לעשות עם כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם עליהן תוכלו לקרוא בבלוג שלנו, אבל אלו הפעולות הבסיסיות שאם תקפידו עליהן במהלך השנה תראו תוצאות מדהימות ובמהרה.
אנחנו ממליצים גם לקרוא את המאמרים איך מייצרים עסקאות בעזרת רשימת תפוצה בוואטסאפ, ושיווק בעזרת המלצות וביקורות.
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, ושיהיה המון בהצלחה!
צוות GM ❤️❤️