הגדלת חשיפה ברשתות חברתיות עם כרטיס ביקור דיגיטלי

הגדלת חשיפה ברשתות חברתיות עם כרטיס ביקור דיגיטלי

הגדלת חשיפה ברשתות חברתיות עם כרטיס ביקור דיגיטלי

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

מחפשים מידע בנושא כרטיסי ביקור דיגיטליים? אתם במקום הנכון! מיד תבינו את מטרתם ואת כל יתרונותיהם.

הרשתות החברתיות הפכו להיות דבר שבשגרה עבור כלל הגולשים העושים שימוש ברשת. כמעט לכל אחד יש כיום פרופיל אישי ברשת חברתית כזו או אחרת, ולעיתים אף כמה פרופילים ברשתות שונות. הצורך להישאר מעודכן ורלוונטי תמיד עבור קהל הגולשים בעידן הדיגיטלי של היום, העלה בהתאם את הצורך של עסקים להיות נוכחים בכל אותן רשתות חברתיות – זאת כדי לשווק את עצמם בצורה אפקטיבית ומניבה.

פתיחת פרופיל עסקי מאפשרת גם לעסקים קטנים ונישתיים לקבל נוכחות ברשת, ולהיות חשופים ללקוחות חדשים ונגישים עבור לקוחות קיימים. כדי להגביר את החשיפה ברשת, ובפרט ברשתות החברתיות, כל עסק מוכרח שיהיה ברשותו כרטיס ביקור דיגיטלי.

אז מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור מכיל את כל פרטי העסק באופן תמציתי כמו שם העסק, מספר טלפון ליצירת קשר, כתובת אימייל, כתובת פיזית ופרטים על נכסים דיגיטליים של החברה כמו אתר אינטרנט, פרופיל בפייסבוק ו/או אינסטגרם ועוד.

כאשר כל אלו מודפסים על גבי ריבוע קרטון קטן וקשיח, כמו כרטיסי הביקור הוותיקים שכולם מכירים, מחזיק הכרטיס אולי מקבל את המידע שהוא צריך – אך כיצד הוא יוכל לעשות בו שימוש? התשובה לכך טמונה בכרטיס ביקור דיגיטלי. כדי לחסוך זמן ולקבל מידע מקיף נוסף, כל פרטי העסק יהיו נגישים עבור 

 

לקוחות, קולגות, ספקים ומשקיעים בלחיצת כפתור אחת פשוטה.

כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי מעצים את החשיפה ברשתות החברתיות?

כאמור, לחיצה אחת תוביל את מחזיקי כרטיס הביקור לאן שיחפצו – ולמעשה תעניק להם שירות יעיל ומהיר ללא כל מעורבות מצידכם, בעלי העסק. כיוון שפרופיל איכותי ומבוסס ברשתות חברתיות מהווה את אחד מהחוזקות של החברה, לקוחות רבים בוחנים את כדאיות העסק באמצעות כניסה אל הפרופיל העסקי באחת מהרשתות האלו וקריאת מידע וביקורות של משתמשים אחרים.

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ יאפשר ללקוחות להגיע אל הפרופילים העסקיים הרלוונטיים בהקלקה אחת בלבד, ומבלי לבצע חיפוש ידני בין מיליוני המשתמשים הפעילים שקיימים ברשתות החברתיות. כך הם מקבלים את המענה הטוב ביותר, חוסכים זמן וכמובן לא מגיעים בטעות אל עסק מתחרה אחר.

הגדלת המרות של קמפיינים ברשת

נוסף להגדלת החשיפה ברשתות החברתיות, כרטיסי ביקור און ליין של חברת גט מרקטינג ישמש כפנים של החברה בכל רחבי הרשת, זאת הודות לפיתוח מיניסייט לעסקים, המשלב כרטיס ביקור יוקרתי ואתר תדמית מקצועי.

בזכות פיתוח חדשני זה, בעלי עסקים יוכלו להקים קמפיינים פרסומיים ברחבי הרשת כמו קמפיין ממומן בפייסבוק, מודעה פרסומית בגוגל, כתבה שיווקית באאוטבריין או כל ערוץ פרסומי אחר המצריך דף נחיתה מושך ואטרקטיבי שיגדיל את ביצוע ההמרות וימתג את העסק כמוביל ומקצועי.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend