הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם:

כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות – ואפילו עסקאות חדשות.

החגים בכלל וראש השנה ופסח בפרט הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות וכל האנשים ששמורים אצלנו בנייד ולאחל להם ברכת חג שמח וכמובן לחשוף אותם לעסק שלכם דרך כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

היום נסביר למה זה כל כך חשוב לעבוד עם רשימות תפוצה, מה היתרונות בעבודה עם רשימות תפוצה לפני חגים, ואיך לעשות את זה בצורה נכונה.

רשימת תפוצה בוואטסאפ

מה זה רשימת תפוצה?

רשימת תפוצה היא רשימה של אנשי קשר, ובמקרה שלנו לקוחות, שותפים עסקיים וקולגות, דרכה אנחנו שולחים הודעה אחת שמגיעה לכולם.

ההודעה יכולה להיות הודעת חג שמח, הודעה על מבצע, עדכון על שעות או אופי הפעילות של העסק, טיפ מקצועי ועוד.

יצא לכם פעם לקבל הודעת חג שמח מקוסמטיקאית או עורך דין שהשתמשתם בשירותים שלו? הודעה מרשת ביגוד על מבצע סוף עונה? אז זו בעצם הודעה שיצאה ברשימת תפוצה לכמות גדולה של אנשים.

לרוב, הודעת תפוצה יוצאת ב-SMS, בוואטסאפ או במייל. היום אנחנו נתמקד בהודעת חג שמח שיוצאת ברשימת תפוצה בוואטסאפ.

רשימת תפוצה בוואטסאפ

למה כל כך חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו?

קשר עם לקוחות קיימים בעזרת רשימות תפוצה הוא כלי שיווקי חשוב מאוד ממספר סיבות:

1. תזכירו ללקוחות שלכם שאתם קיימים – לא תאמינו, אבל לא כל הלקוחות שלנו עוקבים אחרי הפעילות שלנו ברשתות החברתיות, ויש לקוחות ששכחו בכלל שאנחנו קיימים. זה טבעי, ובדיוק בגלל זה צריך להזכיר להם שאנחנו כאן.

2. רשימות התפוצה מייצרות עסקאות! – הודעות תפוצה שמנוהלות בצורה חכמה יכולות לגעת בלקוח בדיוק ברגע שיש לו צורך בשירות שלנו. הן צריכות להיות מתוזמנות היטב לפי תוכן ההודעה, קהל היעד והתקופה.

דמיינו לעצמכם הנדימן או שיפוצניק שמעבירים ללקוחותיהם הודעה ברשימת תפוצה בצירוף כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם בדיוק בתקופת חגים ובמיוחד לפני פסח.

מה הסיכוי שאחד מהלקוחות שלהם בדיוק צריך לצבוע את הבית ולא מוצא את הזמן, או להתקין מדפים / ריהוט חדש לפני החג? התשובה – הסיכוי גבוה מאוד. ככה מייצרים עסקאות בצורה חכמה.

3. דרך מעולה לקידום מבצעים – אם יצאתם במבצע עבור אחד השירותים או המוצרים שלכם, מה טוב יותר משליחה של המבצע ישירות לרשימת תפוצה בוואצאפ של הלקוח שלכם?

סיפור קצר ומעניין שיבהיר כמה אפקטיביות יכולות להיות רשימת תפוצה בוואטסאפ בשימוש נכון – לפני מספר שנים ליווינו עסק מסויים שמוכר ציוד משרדי בעיר לא קטנה עם קהל לקוחות רחב מאוד.

גילינו 2 נקודות תורפה מרכזיות:

     • בעלי העסקים ובעיקר מנהלות המשרד עמוסים מאוד בעבודה ולא זוכרים לבצע הזמנה עד שחסר להם ציוד ואז הכל הופך להיות "דחוף דחוף אני צריכה את זה לעכשיו"
     • הם רגילים לרכוש תמיד את אותו הציוד ולא מודעים למוצרים נוספים שעלולים להיות מאוד יעילים עבורם.
כתוצאה מכך החלטנו לשלוח רשימות תפוצה ללקוחות הקבועים אחת לשבוע(!) עם מבצעים על מוצרים חדשים, או כאלו שרוב הלקוחות לא מכירים. התוצאות? גל של הזמנות לאחר כל הודעה שכזו, גם של המוצרים החדשים במבצע וגם הזמנות שוטפות רגילות. רווח כפול.

4. חיזוק הקשר האישי בינינו לבין הלקוחות שלנו – הודעות תפוצה לא חייבות להיות "מכירתיות". לקבל חג שמח עם ברכה מיוחדת מהקוסמטיקאית שלנו או מרואה החשבון זה כל מה שאנחנו צריכים כדי לחייך. כיף שיש מי שחושב עלינו, גם אם זו הודעה כללית שלא יועדה ספציפית אלינו.

5. והכי חשוב – זה בחינם! – לפתוח רשימת תפוצה בוואטסאפ זה תהליך של דקה. זה בדיוק כמו לפתוח קבוצת ווטסאפ משפחתית. לאחר פתיחת הקבוצה יש עבודה קצרה של סימון אנשי הקשר שאנחנו רוצים להכניס לרשימה. ברגע שסיימנו את זה לא נשאר מה לעשות למעט לנסח הודעה ולהעביר אותה לכל הרשימה.

רשימת תפוצה בוואטסאפ

ראש השנה (חגי תשרי) ופסח - הזדמנות שאסור לפספס:

ראש השנה ופסח הם חגים ייחודיים בכך שהם מסמלים התחלה חדשה. האופי המיוחד של החגים האלו מהווה קרקע פורייה לפעילות שיווקית ברשתות החברתיות, שיווק בוואטסאפ ואפילו במייל.

האתגרים שבאו על כולם בשנתיים האחרונות רק מחזקים את הצורך שלנו באופטימיות, איחולים ואהבת חינם.

ברכה לחג זו הזדמנות מעולה ליצור קשר עם כל האנשים שאתם מכירים ועם כל מי שעוקב אחריכם ברשתות החברתיות כדי לבלוט ולהחדיר את המותג שלכם לתודעת האנשים שאתם מכירים ואפילו להגיע ללקוחות חדשים.

רשימת תפוצה בוואטסאפ

בתכלס - מה אני עושה עכשיו? (איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ ב-3 שלבים פשוטים):

איך יוצרים רשימת תפוצה בוואטסאפ? הנה סדר פעולות פשוט ליצירת רשימת תפוצה (בחינם כבר אמרנו?) במספר דקות:

1. בחירת פלטפורמה – ניתן לשלוח הודעות ברשימות תפוצה ב-SMS, אימייל, ווטסאפ. באופן כללי, אפשר להגיד שווטסאפ היא הדרך המהירה ביותר לליבו (ועיניו) של הלקוח, ולכן אנו ממליצים למי שיכול להשתמש בדרך הזו.

2. בניית רשימת תפוצה – בתוך הווטסאפ שלכם, בחלק העליון ליד כפתור החיפוש יש תפריט (3 נקודות קטנות). לאחר לחיצה על התפריט העליון יש לבחור ב-רשימת תפוצה חדשה, לבחור את אנשי הקשר שאנחנו רוצים להכניס לרשימה וללחוץ על סיום (V). זהו, סיימנו!

3. עכשיו אנחנו צריכים לנסח הודעה ללקוחותינו ולשלוח אותה לכל רשימת התפוצה מתי שנחליט. שימו לב – אנשי הקשר ברשימה שלנו יקבלו את ההודעה כאילו הגיעה ישירות מאיתנו ולא בתוך קבוצת ווטסאפ, כך שההודעה מבחינתם נשלחה אליהם בצורה אישית.

1. לחיצה על התפריט בוואטסאפ

לחיצה על התפריט

2. בחירה מהתפריט - רשימת תפוצה חדשה

3. הוספת לקוחות לרשימת התפוצה

בחירת אנשי קשר לרשימת התפוצה

4. סיום הגדרת הרשימה ע"י לחיצה על אישור (V ירוק)

סיום

5. שליחת הודעה לכל הרשימה

מה שנשאר זה רק לכתוב הודעה ולשלוח

6. תוצאה סופית - ההודעה שנשלחה אל הלקוחות

זהו - שלחתם הודעה ברשימת תפוצה לכל הלקוחות שלכם

טיפים חשובים להודעות תפוצה בראש השנה ובפסח:

1. תתייחסו לתקופה – הפתרונות אשר אתם מציעים ללקוחות שלכם צריכים להיות מותאמים לתקופה, ועכשיו זה רלוונטי מתמיד. תראו ללקוח שאתם מודעים וערים לתקופה המאתגרת ולקשיים שהם עוברים, תאחלו ותברכו בהתאם, ותעשו התאמות בשירותים שאתם נותנים כדי להקל על הלקוח שלכם.

2. לא חייבים לחכות ליום החג – במידה והשירותים שלכם יכולים להתאים ללקוח לפני החגים אפשר לשלוח ברכת שנה טובה גם שבוע לפני.

את פסח מרגישים באוויר כמעט חודש לפני החג עצמו. שלחו הודעה בשבוע החג, לא צריך לחכות לערב החג.

3. אנו ממליצים לשנות את השם של רשימת התפוצה בהתאם לשימוש, ולא לשכוח לצרף את המילה "תפוצה" לשם הרשימה כדי שנוכל למצוא אותה בעתיד דרך החיפוש. למשל: "תפוצה – לקוחות קרובים", "תפוצה רחבה לחגים" וכו.

4. רשימות תפוצה מוגבלות ל-256 אנשי קשר. במידה ויש לכם מספר גדול יותר של אנשי קשר לרשימת התפוצה פתחו מספר קבוצות.

5. אל תשכחו למספר את הרשימות כמו שצריך – תפוצה חגים1, תפוצה חגים2 וכך הלאה. זה אולי נראה מיותר ברגע זה אבל זה יעזור לכם להתנהל עם הרשימות בקלות, במיוחד כשיהיו עוד רשימות כאלה.

6. אל תהססו לבקש שימליצו עליכם לחברים – רוב בעלי העסקים ספגו פגיעה לא קטנה בתקופת הקורונה. גם כשכירים, הלקוחות שלנו מודעים למה שקורה במדינה ויודעים כמה חשוב לחזק את העסקים המקומיים. בקשה אישית לשיתוף לא נתפסת כחולשה אלא כדבר כנה ואמיתי. מבחינת הלקוח – הוא מקבל הזדמנות לעשות מעשה טוב למישהו אחר באפס מאמץ, ותחושת סיפוק גדולה.

7. הכי חשוב – צרפו קישור לכרטיס הביקור שלכם! – מצפים הלקוחות שלכם להעביר את ההודעה לחברים? למשפחה? לקולגות? אז מה זה עוזר אם אין לאנשים האלה דרך נוחה לבחון אתכם ולהבין האם השירות שלכם רלוונטי עבורם?
תנו להם את היכולת להבין מה אתם בדיוק עושים, איזה שירותים אתם נותנים, איפה אתם יושבים, לקרוא עליכם המלצות וכך הלאה. אם אין קישור נוח למידע נוסף – האפקטיביות של הודעת התפוצה צונחת.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא השער לעסק שלכם. צרפו אותו לכל תכתובת שלכם עם לקוחות – במייל, בוואטסאפ, וברשתות החברתיות.

רעיונות למשפטים שתוכלו לשלב בהודעות רשימת תפוצה בוואטסאפ

פיננסים

ראש השנה: מאחלים לכם שנה של רווחים והכנסות, שפע לקוחות, שקט נפשי וחשבון בנק מלא!

פסח: חג אביב שמח! מי ייתן ותהא זו שנה של השגת מטרות, הכנסות ורווחים, שפע לקוחות, שקט נפשי וחשבון בנק מלא.

צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

קוסמטיקה וטיפוח

ראש השנה: מאחלת לכם שנה של יופי זוהר ומלא מחמאות.

פסח: חג אביב שמח ופורח! מאחלת שנה של יופי, התחדשות, טיפוח ואהבה עצמית.

צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

כושר

ראש השנה: שתהיה שנה של כושר שיא, גזרה חלומית וכניסה חלקה לג'ינס האהוב מהתיכון מכולנו בפילאטיס מכשירים פתח תקווה

פסח: חג אביב שמח ופורח, חג של חיטוב שיא, כושר מקסימלי, התחדשות אנרגטית והגשמת היעדים.

צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

תחום מזון

ראש השנה: שנה של שפע בטעמים חדשים ומפתיעים.

פסח: חג פסח שמח! שתהא שנה מלאה בטריות, שפע של מאכלים ובטעמים חדשים ומרעננים.

צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

עריכת דין

ראש השנה: שנה של ביטחון צדק וחופש מדאגות.

פסח: חג חירות שמח! מי ייתן והאביב יביא עימו צדק, שלום, ביטחון, שלווה ונחת.

צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

ביטוח ופנסיה

ראש השנה: שנה של ביטחון רוגע שלווה והגשמת יעדים.

פסח: חג אביב שמח ופורח! מי ייתן והאביב יביא עימו רוגע ושלווה, ביטחון, בריאות והגשמת החלומות.

צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

רכב

ראש השנה: שניסע בדרכים טובות ונגיע למקומות חדשים ומלהיבים.

פסח: חג אביב שמח! מאחלים שנה של נסיעות בדרכים טובות וישרות, הגעה ליעדים חדשים ומרגשים.

ותנחשו… צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

אימון אישי

ראש השנה: הגשמה הצלחה וכיבוש יעדים

פסח: חג אביב שמח ופורח! מי ייתן והאביב יביא איתו התחלות חדשות, הגשמה עצמית, כיבוש יעדים והצלחה בכל!

וכן… צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

תחום הנדל"ן

ראש השנה: התחדשות התרחבות ורישום הערות אזהרה.

פסח: חג חירות שמח! שתהא זו שנה של התרחבות, התחדשות והשגת היעדים והמטרות.

והכי חשוב… צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

כבר הבנתם איך עושים רשימת תפוצה בוואצאפ ומה צריך לעשות… תכתבו מהלב תהיו מקוריים תדברו לקהל שלכם בגובה העיניים וכמובן בסוף – צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם(:

דוגמה לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי ברשימת תפוצה

רוצים להתחדש במיתוג חדש ורענן לפני החג?

מוזמנים לבקר בתיק עבודות המיתוג המהמם שלנו

ורגע לפני סיום

מכירים את Send It? הפיתוח האחרון שלנו – האפליקציה ששולחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ עם קישור לכרטיס הביקור או לאתר שלכם לכל לקוח שמתקשר אליכם מיד בסיום השיחה! (מיועדת למכשירי אנדרואיד בלבד).

איך מייצרים מאות חשיפות לעסק ב-5 דקות עבודה? ככה – "איך עושים חתימה אוטומטית במייל".

עדיין לא לקוחות גט מרקטינג? רוצים לדעת מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק או כמה עולה כרטיס ביקור? מוזמנים ליצור איתנו קשר.

יש לכם שאלות? תובנות בנוגע למאמר? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות למטה.

בהצלחה ושיהיה חג שמח! 🌻

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן